Da, am decis să susţinem Gala Premiilor eCommerce 2013 pentru că… Bine, vă daţi seama că eu ştiu ce ne iese, cu Blogal Initiative, din afacerea asta, ca să zic aşa :D Ca să nu mai vorbesc despre faptul că ştiu la modul magistral cu ce mă aleg prin faptul că sprijin pe chinezu.eu această ispravă. Dar care ar fi funul dacă v-aş spune direct? Nu mai bine îmi spuneţi voi mie care credeţi că sunt beneficiile noastre? Aşa, ca să aratăţi că înţelegeţi care este faza? :D
Până vă gândiţi voi, vă spun, în mare despre ce este vorba. Dar nu înainte de a-l cita pe Andrei Radu, Fondatorul Galei Premiilor eCommerce, care zice bine ce zice, chiar prea bine, dacă înţelegeţi ce vreau să zic: “Din pacate, mereu au fost, sunt si vor mai fi magazine care nu respecta legea, care fac spam sau nu sunt transparente in relatia cu clientul final. Chiar daca fiecare pasare pe limba ei piere, mai rau este ca astfel de magazine afecteaza intreaga industrie, pentru ca ele reprezinta una din cauzele neincrederii consumatorilor in tranzactionarea online. Noi nu vrem la GPeC asemenea comercianti”.
– in perioada 26 aprilie – 31 mai, magazinele online se pot inscrie in competitie la cea de a 8-a editie a Galei Premiilor eCommerce, completand formularul de participare de pe website-ul Galei, la www.gpec.ro
– potrivit organizatorilor, GPeC 2013 va fi un “adevarat maraton de e-commerce” desfasurat timp de 7 luni care, pe langa competitia magazinelor online, aduce conferinte, workshop-uri, consultanta si cursuri specializate tuturor celor care activeaza in industrie.
– magazinele care intrunesc preselectia sunt acceptate in competitie si primesc gratuit pentru 12 luni, Marca de Incredere Trusted.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online dezvoltat de GPeC, Legi-Internet si APC Romania (Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania).
– taxa de inscriere in competitia GPeC este de 250 euro, dar magazinele participante castiga servicii in valoare de 2.960 euro.
– pe langa competitia magazinelor online care se va derula timp de 7 luni, organizatorii GPeC anunta si cea de a doua editie a Conferintelor Nationale de E-Commerce (CNEC) care se va desfasura in zilele de 27 si 28 mai 2013, la Bucuresti.
Gala Premiilor eCommerce 2013 este un eveniment sustinut de: Cargus, DPD Romania, FAN Courier, MasterCard, Orange, UIS, VISA, Zumzi
Cu sprijinul: CasaDeTraduceri, ClickTale, ECOMpedia, TeamDeals, TRUSTED.ro, ZeList
Parteneri media: AvocatNet, Blogal Initiative, Computer Blog, Comunicate De Presa, DAS Cloud, Hotnews, IAB Romania, Kiss FM, Laptop News, Pagina De Media, ShopMania, Trafic, Ulise
Bloguri partenere: Chinezu, Lavinia Biberi, Liviu Taloi, Victor Kapra, Sorin Rusi
4 thoughts on “Cu ce ne ajută că suntem parteneri Gala Premiilor eCommerce 2013?”
Da, este destul de frumos. Poate trebuia sectionat acest „maraton” in doua :magazinele mari si amaratii de PFA-uri, care normal sa plateasca mai putin, chiar daca primeau mai putine servicii din partea organizatorilor.
Asa vad io aceasta competitie.
Bafta tuturor !
Poti sa intri pe http://gpec.ro la sectiunea Beneficii/Avantajele Participarii: http://www.gpec.ro/competitie/beneficii/avantajele-participarii
si sa ne sugerezi, tu ce servicii (doar cele absolut necesare) ai avea nevoie de acolo ca PFA ce detine un magazin online?
Fiind implicat in domeniu de 3 ani de zile, chiar si fost participanti la GPEC, nu am fost chiar asa de impresionati. Mie mi se pare ca aici zarurile sunt aruncate inainte de a incepe competitia propriu zisa. Insa, e o parere personala.
Iti respect parerea. Daca ti se pare ca zarurile sunt aruncate inainte de competitie si afirmi public cest lucru, te rog sa si argumentezi public.