Cum să te apuci de un blog de nişă. Un fel de, desigur

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Sunt la Cluj-Napoca. Încă :)) Adică scriu aceste rânduri (doar prilej ca să încarc prezentarea de mai jos) în timul prezentării Ancăi Şerban despre bune maniere în online – o foarte plăcută surpriză, un speaker foarte bun!. Căci suntem la On/Off6 organizat de supersimpaticii de la tvdece.ro.

Prezentarea mea este cea de mai jos cu menţiunea că…

aronet

:D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

13 thoughts on “Cum să te apuci de un blog de nişă. Un fel de, desigur”

  1. foarte draguta prezentarea. mi-a placut :)

    eu cand mi-am facut blogul, cam in genul unui de nisa l-am gandit: blog de teatru (nu de critica de teatru. din perspectiva spectatorului). apoi au tot aparut diverse campanii (inclusiv blogal initiative) si a trebuit sa scriu si altceva.

    nu am experienta ca blogger. imi place insa si astept sfaturi de la cei care fac lucrul acesta si au un cuvant de spus.

    merci.

  2. Citind cu simţ răsoundere articolul tău, am ajuns la convingerea fermă că îmi lipseşte cel puţin o doagă. Le-am numărat în mai multe rânduri şi-mi dă cu minus una sau minus două. Încă le mai număr, poate mă dumiresc.

  3. E buna ideea cu „gandeste-te la blog ca la un business”. Trebuie promovata. Blogosfera ar fi mult mai sanatoasa daca bloggerii ar recunoaste de la bun inceput ca incep sa scrie cu gandul ca, la un moment dat, vor castiga si bani din asta.

  4. Lipseşte ceva acolo (iar pentru unii trebuie să fie în scris, mot-a-mot, altfel nu se prind): Pasiune.
    Adică trebuie să-ţi placă domeniul/nişa despre care scrii şi să fii activ implicat/ă.

    Nu poţi scrie despre ceva dacă nu te pasionează, la fel cum nu poţi „vinde” informaţia, produsul (fie el şi un link) dacă nu crezi în informaţia şi produsul respectiv.

    p.s. Am blog nou =))

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)