Breaking News: membrii CNA plătiţi de tigaia Dry Cooker!

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Pe bune, dacă aş fi adept al teoriei conspiraţiei, aş zice că cei de la Dry Cooker i-au plătit pe cei din CNA să ia decizia cu interzicerea reclamei cu Bahmuţanca. Ar fi foarte mişto dacă cineva ar calcula cât ar fi trebuit să dea cei de la Dry Cooker (mă rog, compania din spatele brandului, aţi înţeles voi) pentru a câştiga o asemenea expunere în media şi social media.

Pentru că – aş vrea să reţineţi cât de cât – în toată vânzoleala asta nimeni nu acuză lipsa de calitate a tigăii cu pricina sau ceva, toţi discută doar despre interzicerea reclamei.

La pariu că dacă ar fi rulat reclama în continuare fără intervenţia CNA ar fi avut mult mai puţin efect decât ce s-a întâmplat după intervenţia CNA?

PS Reclama cu pricina mi s-a părut jalnică. Dar motivaţia celor de la CNA este totalmente aiuritoare. Drept pentru care am scris rândurile de faţă. Aştept un Dry Cooker pe adresa redacţiei. Căci mă apuc de săpat fundaţia la casă şi am înţeles că ce bună şi pentru aşa ceva… =))

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

18 thoughts on “Breaking News: membrii CNA plătiţi de tigaia Dry Cooker!”

    1. Mi se pare de-a dreptul flagranta afirmatia cum ca toate tigaile sunt la fel. E aproape la fel de „blasfeimitor” ca o afirmatie gen „toate vinurile sunt la fel” sau – ceva ce ar indrepta parul lui chinezu’ – „toate berile sunt la fel”. Nu am folosit tigaia in cauza dar, crede-ma pe cuvant cand spun ca nu toate tigaile sunt la fel.
      Cat despre subiectul „reclama”, trebuie luat in calcul fapul ca ea se adreseaza unei anumite piete. Poate s-au terminat clientii de pe segmentul respectiv iar acum se incearca o extindere prin dezvoltarea pietei. :)

  1. Pentru 40 de milioane de euro pe an, cifra de afaceri, compania care vinde SI Dry Cooker, este super meseriasa, dupa am am scris aici, la http://cazacioc.blogspot.ro/2013/04/tendinte-ati-cumparat-tigaia-dry-cooker.html

    M-am amuzat ca in partea de jos a articolului lui Chinezu, asa, ca un „bas chapeau” final, apare figura lui Chinezu care spune ca foloseste un Portege Toshiba.

    Ironic era sa fi aparut acolo ca foloseste tigaia Dry Cooker, nu ?

  2. Just, interzicerea reclamei (tâmpite şi reclama, şi interzicerea ei) a sporit popularitatea tigăii. Încă n-am folosit-o în curăţenia pentru Paşti şi nici în alt scop, dar cunoscătorii spun că sunt mulţumiţi cum se găteşte în ea.
    Oricum reclama asta e la fel de bună ca aia care ne îndemna să chemăm oamenii de la Minolta, dacă o mai ţii minte. Uite un subiect de scris! Cele mai tâmpite reclame la TV…

  3. Motivul e stupid, reclama la fel. Acum nu stiu cat e de buna tigaia respectiva, eu am primit un dry cooker din comert cadou. Si chiar imi place cum se face mancare in ea. Insa nu poate muta muntii din loc :)

  4. Firmele de gen au succes doar in statele Est-EU . Romanul este naiv inghite orice. De la tigai la medicamente de milione de euro anual . Caritas , FNI , FOREX, VAZUTE la TV …etc. :)

    1. Firmele de genul asta exista doar in intreaga lume! Exista canale de teleshopping si in tari populate cu „ne-naivi”. Chiar si alte natii „inghit” povestea cutitului care taie monede, tigaia care iti face viata mai usoara sau suplimentul nutritiv care te curata pe interior.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)