Breaking News: membrii CNA plătiţi de tigaia Dry Cooker!

Pe bune, dacă aş fi adept al teoriei conspiraţiei, aş zice că cei de la Dry Cooker i-au plătit pe cei din CNA să ia decizia cu interzicerea reclamei cu Bahmuţanca. Ar fi foarte mişto dacă cineva ar calcula cât ar fi trebuit să dea cei de la Dry Cooker (mă rog, compania din spatele brandului, aţi înţeles voi) pentru a câştiga o asemenea expunere în media şi social media.

Pentru că – aş vrea să reţineţi cât de cât – în toată vânzoleala asta nimeni nu acuză lipsa de calitate a tigăii cu pricina sau ceva, toţi discută doar despre interzicerea reclamei.

La pariu că dacă ar fi rulat reclama în continuare fără intervenţia CNA ar fi avut mult mai puţin efect decât ce s-a întâmplat după intervenţia CNA?

PS Reclama cu pricina mi s-a părut jalnică. Dar motivaţia celor de la CNA este totalmente aiuritoare. Drept pentru care am scris rândurile de faţă. Aştept un Dry Cooker pe adresa redacţiei. Căci mă apuc de săpat fundaţia la casă şi am înţeles că ce bună şi pentru aşa ceva… =))

18 comentarii la “Breaking News: membrii CNA plătiţi de tigaia Dry Cooker!

  1. gabi Răspunde

    Ieri a rulat pe TV reclama cu pricina. Pe un post al unei televiziuni care probabil ca a luat mai multi bani pentru a difuza reclama decat e amenda de la CNA.

  2. Dana Răspunde

    Este foarte buna pentru mutat muntii si iti da multa energie! =))) Chiar am scris acum vreo doua luni un articol despre porcaria asta de reclama!

  3. Mateescu Catalin Răspunde

    Dupa parerea mea este o reclama de prost gust , de doi lei eu chiar nu inteleg ce dreaq are aceasta tigaie in plus fata de altele? Parca nu se face mancarea la fel si in tigaia Dry Cooker si in celelalte tigai :)) mai jos va adaug reclama la Dry Cooker.Cum nu ai un Dry Cooker? Pai toata Romania are Dry Cooker :))))) de noaptea mintii :D : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VinM2Gs6WCg

    • Paval Răspunde

      Mi se pare de-a dreptul flagranta afirmatia cum ca toate tigaile sunt la fel. E aproape la fel de „blasfeimitor” ca o afirmatie gen „toate vinurile sunt la fel” sau – ceva ce ar indrepta parul lui chinezu’ – „toate berile sunt la fel”. Nu am folosit tigaia in cauza dar, crede-ma pe cuvant cand spun ca nu toate tigaile sunt la fel.
      Cat despre subiectul „reclama”, trebuie luat in calcul fapul ca ea se adreseaza unei anumite piete. Poate s-au terminat clientii de pe segmentul respectiv iar acum se incearca o extindere prin dezvoltarea pietei. :)

  4. Tiberiu Cazacioc Răspunde

    Pentru 40 de milioane de euro pe an, cifra de afaceri, compania care vinde SI Dry Cooker, este super meseriasa, dupa am am scris aici, la http://cazacioc.blogspot.ro/2013/04/tendinte-ati-cumparat-tigaia-dry-cooker.html

    M-am amuzat ca in partea de jos a articolului lui Chinezu, asa, ca un „bas chapeau” final, apare figura lui Chinezu care spune ca foloseste un Portege Toshiba.

    Ironic era sa fi aparut acolo ca foloseste tigaia Dry Cooker, nu ?

  5. Mateescu Catalin Răspunde

    LOL :)) Asa ceva? am mai dat peste un link : http://www.youtube.com/watch?v=a4QovMJqCT0 :)))) ia tigaia , na tigaia :)) :D

  6. spanac Răspunde

    Parodia e rupere. eu n-am inteles care e faza cu cna-ul, de ce au interzis reclama? ca zice aia ca muta muntii sau de ce?
    eu m-am luat mai demult de reclama asta tampita, aici:

    http://spanac.eu/vedetele-primesc-bani/

    • Paval Răspunde

      Stiu ca exista o petitie initiata de CNA, ceva cu interesul publicului mai presus de gusturile lui in materie de tv. O fi parte a acelei campanii si decizia asta.

  7. javra Răspunde

    Just, interzicerea reclamei (tâmpite şi reclama, şi interzicerea ei) a sporit popularitatea tigăii. Încă n-am folosit-o în curăţenia pentru Paşti şi nici în alt scop, dar cunoscătorii spun că sunt mulţumiţi cum se găteşte în ea.
    Oricum reclama asta e la fel de bună ca aia care ne îndemna să chemăm oamenii de la Minolta, dacă o mai ţii minte. Uite un subiect de scris! Cele mai tâmpite reclame la TV…

  8. IanculescuHimself Răspunde

    Da, remarcam ieri ca s-a generat un mare buzz. Probabil cu mult mai util decât rularea reclamei.

    Se mai întâmplă şi aşa, să-ţi pună Dumnezeu mâna în cap fără să mişti un deget.

  9. Paval Răspunde

    Totusi, oricat buzz ar aduce aceasta decizie, e important si unde se produce acesta. Atinge, oare, piata tinta?

  10. Che Răspunde

    :))))Foarte interesant ce se intapla pe la CNA!

  11. D-Petre Răspunde

    Si acest articol seamana tot cu o reclama la Dry Cooker chiar daca pare mai mult a bascalie …
    videoclipul nu mai e disponibil :(

  12. cotos Răspunde

    Motivul e stupid, reclama la fel. Acum nu stiu cat e de buna tigaia respectiva, eu am primit un dry cooker din comert cadou. Si chiar imi place cum se face mancare in ea. Insa nu poate muta muntii din loc :)

    • Paval Răspunde

      Ce te-ai fi asteptat sa faca o tigaie?

  13. MICMIC Răspunde

    Firmele de gen au succes doar in statele Est-EU . Romanul este naiv inghite orice. De la tigai la medicamente de milione de euro anual . Caritas , FNI , FOREX, VAZUTE la TV …etc. :)

    • Paval Răspunde

      Firmele de genul asta exista doar in intreaga lume! Exista canale de teleshopping si in tari populate cu „ne-naivi”. Chiar si alte natii „inghit” povestea cutitului care taie monede, tigaia care iti face viata mai usoara sau suplimentul nutritiv care te curata pe interior.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: