Cum ar fi să vă plătiţi intrarea la Salonul Auto-Moto București cu o fotografie?

Later edit: Puteţi vota cea mai faină fotografie.

Serios, se poate. Aveţi aici detalii despre isprava pusă la cale de Dragoş Asaftei şi powered by Eurial Invest.

Eu plec de la această idee şi vin şi întreb: ştiţi de alte evenimente unde intrarea s-a plătit altfel decât cu clasicul bilet? Gen o fotografie, ca în cazul de faţă, sau un tweet sau un Like sau o postare pe blog ceva ce ţine de social media?

Şi, dacă nu ştiţi despre aşa ceva, cum vi s-ar părea să facă cineva asta la modul consecvent şi constant? :)

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

8 thoughts on “Cum ar fi să vă plătiţi intrarea la Salonul Auto-Moto București cu o fotografie?”

  1. As zice ca e o idee proasta. Dar daca ma gandesc la numarul de vizitatori si la faptul ca daca fiecare ar pune o poza pe facebook si cu un link catre eveniment… cred ca impactul ar putea imens.

  2. Şi, da, mi se pare o idee bună să se organizeze o competiţie, însă câştigătorul/câştigătorii să fie votaţi de către un juriu, nu cu like-uri.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.