Dragi edituri, haideţi că se poate în 2.0, zău!

Ce vedeţi mai jos este bilanţul campaniei vALLuntar, ediţia a II-a, iniţiat de Editura ALL. Care, pe lângă faptul că arată că se poate face mult în social media dacă vrei cu adevărat să faci, ne mai arată şi că… ei bine, aic vă invit pe voi să completaţi punctele astea de suspensie. Nu de alta, dar ştiu că ştiţi ce vreau să zic :D

„632 de copaci, puşi la dispoziţie de ROMSILVA, vor fi plantaţi urmare a recenziilor şi comentariilor publicate pe blogurile participanţilor la campanie. În perioada 24 februarie – 23 martie 2012 s-au scris 522 de recenzii şi s-au adunat 10.607 de comentarii.”

 

2 comentarii la “Dragi edituri, haideţi că se poate în 2.0, zău!

  1. Mihai Răspunde

    […] ne mai arata si ca oamenii au mult spirit civic care asteapta sa fie activat :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *