24.04.2017

Un fel de before and after

advertisingvsreality_50ebb6f620217

Via

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Studiu de caz: cum am ales 8 oameni din cei 39 care au aplicat pentru internshipul plătit

Cum v-ar plăcea să lucraţi la Ambasada Marii Britanii?

8 comentarii

  1. joi, 28 februarie 2013, 11:23

    Oamenii inca mai mananca la Mac?
    Dubios…

    Răspunde
  2. joi, 28 februarie 2013, 12:25

    Cu ce serveste domnul Chinezu berea?

    Răspunde
  3. joi, 28 februarie 2013, 14:09

    Diferenţele dintre reclamă şi realitate sunt frapante.
    E cea mai bună pledoarie pe care am văzut-o în ultima vreme la îndemnul „lăsaţi-vă de fast food”!
    Dacă aş fi mâncat la Mc, acum m-ş fi simţit jefuit…

    Răspunde
  4. popalumi
    vineri, 1 martie 2013, 14:47

    Militeaza, te rog, pentru o alimentatie organica nu vesnic astea.

    Răspunde
  5. Sergiu A.
    sâmbătă, 2 martie 2013, 00:28

    Nu că aș fi pro cu produsele fast-food, însă asta e un fel de definiție a marketingului. Vezi video de mai jos:

    Răspunde
  6. duminică, 3 martie 2013, 00:42

    Poate nu are legatura cu subiectul, dar are legatura cu articolul: „VIA” ar trebui sa duca catre situl ambasadei UK?

    Răspunde
  7. duminică, 3 martie 2013, 00:46

    Sunt un clinet fidel al McDonald’s. Bonurile de masa ce le primesc de la job merg, in mare parte, acolo. Nu ma simt jefuit pentru ca stiu ce primesc de banii pe care ii las la restaurant. Sunt chestii care imi displac, dar, de cele mai multe ori, acestea sunt „cauzate” de angajati (atitudine, respect).

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *