Un fel de before and after
Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D
Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.
Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.
Contact: cristi@kooperativa.ro
Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp
Top articole din această secțiune
5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
Top articole din această secțiune
5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
8 thoughts on “Un fel de before and after”
Oamenii inca mai mananca la Mac?
Dubios…
Cu ce serveste domnul Chinezu berea?
Cu inca o bere :))
Diferenţele dintre reclamă şi realitate sunt frapante.
E cea mai bună pledoarie pe care am văzut-o în ultima vreme la îndemnul „lăsaţi-vă de fast food”!
Dacă aş fi mâncat la Mc, acum m-ş fi simţit jefuit…
Militeaza, te rog, pentru o alimentatie organica nu vesnic astea.
Nu că aș fi pro cu produsele fast-food, însă asta e un fel de definiție a marketingului. Vezi video de mai jos:
http://www.youtube.com/watch?v=oSd0keSj2W8
Poate nu are legatura cu subiectul, dar are legatura cu articolul: „VIA” ar trebui sa duca catre situl ambasadei UK?
Sunt un clinet fidel al McDonald’s. Bonurile de masa ce le primesc de la job merg, in mare parte, acolo. Nu ma simt jefuit pentru ca stiu ce primesc de banii pe care ii las la restaurant. Sunt chestii care imi displac, dar, de cele mai multe ori, acestea sunt „cauzate” de angajati (atitudine, respect).