Acesta este “cel mai” catastrofal making of din istorie!

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Când v-am spus că ne-am distrat cu Heineken Kinect pe magazinul Cocor, am promis că vin şi cu două filmuleţe. Unul “oficial”, în care puteţi vedea cum a fost faza, adică aşa se vedea pe ecranele alea mari când ciocneam noi berea virtuală. Şi unul făcut de mine, un fel de the making of, care este – staţi un pic să găsesc cuvântul… – catastrofal :)) Serios, uitaţi-vă la ce nu aveţi a vă uita, căci nu se vede mai nimic din filmarea mea… =)) E drept că într-o mână ţineam telefonul cu care filmam şi în cealaltă berea, dar asta nu e o scuză ştiu. Mă rog, cam juma de scuză ar fi că eram mai atent la sticla de Heineken decât la telefon… :))

Înainte de a încerca să vă uitaţi la film dacă aveţi curaj, vă recomand să mergeţi un pic, cu Time Capsule, în Amsterdam :D

Varianta oficială

Şi catastrofa :))

PS Faza cu “cel mai” este doar pentur cunăscători :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Acesta este “cel mai” catastrofal making of din istorie!”

  1. Am constatat doar că nu v-a fost cald deloc. Nu ştiu cum a fost berea, pare că ţi-a plăcut, dar cred că mergea şi o tărie.
    Trebuia să vă şi distraţi, ori abia acest punct al ordinei de zi a fost îndeplinit cu abnegaţie.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)