Ideea unei reclame este de 6789856785 mai bună decât execuţia

Suntem victimele reclamelor„. Ştiţi vorba asta. Ori o ziceţi voi, ori v-o spun alţii. Chiar des. Şi ştim cu toţi că există mult adevăr în asta. Iar, uneori, foarte mult realism. Staţi liniştiţi, nu vreau să ne apucăm să discutăm despre binefacerile vs. porcăriile pe care le aruncă asupra noastră advertisingul. Căci nu vreau să stricăm zenul acestei postări. Aşa că astăzi v-aş ruga să ne limităm la a povesti despre cât de tare poate ajuta industria advertisingului (aşa naşpa cum este ea, de multe ori) anumite cauze. Şi discutăm aplicat, aşa cum îmi place mie.

End Seven este un proiect excelent. Care îşi propune eradicarea a şapte boli tropicale de care suferă Africa (zic generic Africa, aţi înţeles). Înţeleg că există un medficament care are efect asupra cauzelor tuturor acestor boli. O folie din acest medicament costă ceva de genul 1 dolar. Repet: 1 dolar. Adică nimic. Mai puţin decât nimic dacă ne raportăm la cât de mult ajută. Puteţi dona aici. Sau puteţi ajuta la răspândirea acestei informaţii. Că asta nu costă. Sau, cel puţin, nu ar trebui să coste.

Mai jos vedeţi excepţionala campanie făcută pentru promovarea acestei idei. Realizată de oamenii din atât hulita industrie a advertisingului. Şi care îmi demonstrează – încă o dată – că IDEEA este de 548906904978809 milioane de ori mai bună decât EXECUŢIA. Cel puţin asta cred eu.

PS Evident că am donat, cum să nu donez?!

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

4 thoughts on “Ideea unei reclame este de 6789856785 mai bună decât execuţia”

  1. Cristi, mă dezamăgeşti cu această postare!
    Dacă ai fi avut puţin discernământ, ai fi văzut dincolo de escrocheria emoţională — magistral pusă în practică — o reclamă la un MEDICAMENT!
    Cui aparţine concernul care beneficiază de pe urma donaţiilor?
    Ce rezolvă acest medicament? AMÂNĂ REZOLVAREA? Cât? Un an? Şi după aceea?
    Veri să ştii povestea mea? Citeşte-mi cărţile!
    După ce la 25 de ani, aproape DOI ANI am dat 95% din salariu pe MEDICAMENTE, am fost pus în faţa unei alegeri:
    PENSIONARE PE CAZ DE BOALĂ SAU…
    Propriul meu drum, FĂRĂ DOCTORI ŞI FĂRĂ MEDICAMENTE.
    Industria de medicamente este dcea mai perversă şi prosperă afacere din lume.
    A depăşit de vreo 10 ani afacerile cu armament, doroguri şi prostituţie.
    Şi tu vrei ca eu şi alţii să îngroşăm rândurile IGNORANŢILOR care cred în „piatra filosofală”?
    EU CRED ÎN OM.
    Dacă se făcea apel la DONAŢII PENTRU EDUCAŢIE, credeam.
    Să-ţi amintesc de Roşia Montană?
    Poate faci o legătură cu CAUZELE pentru care există acele boli.
    Şi dacă ADEVĂRUL conduce la descoperirea CAUZELOR, iar CAUZELE sunt EXACT CONCERNUL DE MEDICAMENTE, care poluează apele, atmosfera, menţin oamenii în ignoranţă, pentru a avea piaţă de desfacere?

    1. Pe mine tu ma dezamagesti cu acest comentariu, asa ca suntem chit. Te-as ruga sa dai alta solutie problemei ridicate de aceasta campanie, dincolo de a zice ca e o „escrocherie” si a de improsca industria medicamentelor, care, fara indoiala, nu e nici pe departe Alba ca Zapada a moralitatii.
      In timp ce tu critici si nu oferi nici o solutie, oamenii mor. Prefer solutii de astea imorale care salveaza vieti, decat statul degeaba moral.

  2. Mie aceasta industrie mi se pare foarte interesanta. Este adevarat ca nu rezonez in general cu promovarea medicamentelor, dar pana la urma ele fac parte deja din cotidian.

    Ideea este din punctul meu de vedere exceptionala, iar despre cauza nu cred ca este cazul sa mai vorbim. Mie-mi place mult.

  3. Brrrr, creeepy clipul!
    O campanie ce trebuie sustinuta!
    Imi permit sa fiu putin carcotas(dar nu prea mult, pentru ca inteleg rostul campaniei in sine)! Oare clipul acesta nu cumva e interzis in UE? Conform legislatiei europene in reclamele video sau de orice fel este interzisa promovarea unui medicament cu ajutorul celebritatilor(actori, artisti etc..)!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.