Un email care m-a lăsat fără replică…

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Pe 14 ianuarie publicam aici la mine clipul de mai jos. Prin care se promova acţiunea celor de la Samusocial, derulată prin Prima TV, intitulată Zilele Speranţei, prin care oamenii străzii prezentau rubrica Meteo.

Apoi am primit pe email, de la acelaşi Nicuşor, scrisoarea de mai jos. Care m-a lăsat fără replică…

Scrisoare Chinezu part 1 Scrisoare Chinezu part 2

Nicusor scrisoare 1

Chapeau, EvoMag, pentru că v-aţi alăturat campaniei!

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

6 thoughts on “Un email care m-a lăsat fără replică…”

  1. Salut orice campanie sociala. Spun acest lucru de la inceput pentru a fi argument in accentuarea a ceea ce este parere personala (prezentata in continuare).
    Din randul multor campanii desfasurate de televiziuni, cele ale Stirilor ProTV mi se par cele mai bine pregatite, cele mai emotionante, cele mai pline de rezultate. Nu imi doresc sa minimalizez in nici un fel ideea sau punerea in practica a acesteia de catre cei de la Prima TV si spun sincer ca am fost emotionat de filmuletul „de prezentare”. Totusi, ma intreb: care este finalitatea (nu cea dorita la nivel teoretic) practica a acestei campanii?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)