Later edit: Hai că nu mai suport presiune pe care o puneţi pe mine şi vă spun :)) În stilul Heineken (dap, unii v-aţi prins) ia uitaţi mai jos cum s-a gândit brandul să aniverseze 140 de ani. Hai să o luăm metodic.
1. De astăzi, pe ecranele alea mari de pe magazinul Cocor o să puteţi vedea o mare şmecherie tehnică. Încă nu vă spun despre ce este vorba, dar – trust me – dacă e aşa cum am înţeles eu că este :)) e belea. Aşa că, dacă aveţi drum pe la 19.00 (dar şi dacă nu aveţi puteţi să vă faceţi :D) în faţa magazinului Cocor, apoi să ştiţi că acolo ne vedem.
2. Capsula Timpului, o aplicaţie prin care puteţi trimite mesaje aniversare brandului Heineken, 20 dintre ele vor fi incluse în această capsulă a timpului şi vor fi deschise peste 20 de ani :D Iar una sau unul din cei care vor posta mesaje vor merge la Amsterdam.
Cam asta a fost pe scurt. Vă daţi seama că o să revin asupra chestiunii. Mâine, chiar, când vă raportez cum a fost la punctul 1. Celor care nu o să fiţi acolo, fireşte :D
PS Dau (câte) o bere celor care se prind despre ce eveniment este vorba :D Si care vin acolo, fireşte, că doar nu o să bem berea aia pe mail :))
11 thoughts on “Veniţi?”
Plecaţi spre noi să vedeţi Liga Campionilor? :)
Ce repede te-ai strecurat pe interval :))
Ăăă, Europa League.
Pentru o bere „Chinezeasca” vin… :) cumva: business, networking, fotbal, bere, floricele si blogareala?
Hai acolo si o sa vezi ce si cum. O sa iti placa :)
Atunci ce sa zic… PREZENT. Nu mai scapi de mine :))
Nu scap pentru ca nu vreau si pentru ca pot, mah :))
Sper ca nu are legatura cu meciul, cu un cioban urcat pe capote si cu seminte si bere. :)
Oh, dear God al Berii, suntem victimele opresate ale televizunilor =))
Nu Heineken avea campania aia cu James Bond? Mno, despre asta tre’ să fie dacă mă iau după tricoul tău.
Prezent la arme.