Veniţi?

Later edit: Hai că nu mai suport presiune pe care o puneţi pe mine şi vă spun :)) În stilul Heineken (dap, unii v-aţi prins) ia uitaţi mai jos cum s-a gândit brandul să aniverseze 140 de ani. Hai să o luăm metodic.

1. De astăzi, pe ecranele alea mari de pe magazinul Cocor o să puteţi vedea o mare şmecherie tehnică. Încă nu vă spun despre ce este vorba, dar – trust me – dacă e aşa cum am înţeles eu că este :)) e belea. Aşa că, dacă aveţi drum pe la 19.00 (dar şi dacă nu aveţi puteţi să vă faceţi :D) în faţa magazinului Cocor, apoi să ştiţi că acolo ne vedem.

2. Capsula Timpului, o aplicaţie prin care puteţi trimite mesaje aniversare brandului Heineken, 20 dintre ele vor fi incluse în această capsulă a timpului şi vor fi deschise peste 20 de ani :D Iar una sau unul din cei care vor posta mesaje vor merge la Amsterdam.

Activare Heineken Cocor

Cam asta a fost pe scurt. Vă daţi seama că o să revin asupra chestiunii. Mâine, chiar, când vă raportez cum a fost la punctul 1. Celor care nu o să fiţi acolo, fireşte :D

photo (3)

PS Dau (câte) o bere celor care se prind despre ce eveniment este vorba :D Si care vin acolo, fireşte, că doar nu o să bem berea aia pe mail :))

 

11 comentarii la “Veniţi?

  1. BogDan Răspunde

    Plecaţi spre noi să vedeţi Liga Campionilor? :)

  2. BogDan Răspunde

    Ăăă, Europa League.

  3. SorinCostache Răspunde

    Pentru o bere „Chinezeasca” vin… :) cumva: business, networking, fotbal, bere, floricele si blogareala?

  4. Alex Răspunde

    Sper ca nu are legatura cu meciul, cu un cioban urcat pe capote si cu seminte si bere. :)

  5. Cristian Florea Răspunde

    Nu Heineken avea campania aia cu James Bond? Mno, despre asta tre’ să fie dacă mă iau după tricoul tău.

  6. Laurentiu Buica Răspunde

    Prezent la arme.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: