Veniţi?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Later edit: Hai că nu mai suport presiune pe care o puneţi pe mine şi vă spun :)) În stilul Heineken (dap, unii v-aţi prins) ia uitaţi mai jos cum s-a gândit brandul să aniverseze 140 de ani. Hai să o luăm metodic.

1. De astăzi, pe ecranele alea mari de pe magazinul Cocor o să puteţi vedea o mare şmecherie tehnică. Încă nu vă spun despre ce este vorba, dar – trust me – dacă e aşa cum am înţeles eu că este :)) e belea. Aşa că, dacă aveţi drum pe la 19.00 (dar şi dacă nu aveţi puteţi să vă faceţi :D) în faţa magazinului Cocor, apoi să ştiţi că acolo ne vedem.

2. Capsula Timpului, o aplicaţie prin care puteţi trimite mesaje aniversare brandului Heineken, 20 dintre ele vor fi incluse în această capsulă a timpului şi vor fi deschise peste 20 de ani :D Iar una sau unul din cei care vor posta mesaje vor merge la Amsterdam.

Activare Heineken Cocor

Cam asta a fost pe scurt. Vă daţi seama că o să revin asupra chestiunii. Mâine, chiar, când vă raportez cum a fost la punctul 1. Celor care nu o să fiţi acolo, fireşte :D

photo (3)

PS Dau (câte) o bere celor care se prind despre ce eveniment este vorba :D Si care vin acolo, fireşte, că doar nu o să bem berea aia pe mail :))

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

11 thoughts on “Veniţi?”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)