Iniţial, titlul postării a fost (scris din start, căci aceea am crezut eu că este informaţia principală) „Reducere de 20% pentru toate produsele la Media Galaxy pe 21 februarie 2013„. Dar apoi am stat să mă gândesc la ce au însemnat pentru mine personal aceşti 9 ani care au trecut. De unde am plecat şi unde am ajuns. Cât de multe (enorm!) s-au schimbat de atunci în vieţile noastre. Şi cum – de cele mai multe ori fără să ne dăm seama – au existat nişte branduri-repere, care au parcurs alături de noi această perioadă. Evoluând, fireşte, căci un brand care nu evoluează (din toate punctele de vedere) are doar varianta dispariţiei în această lume în care a fi sau a nu fi este un verb ce se conjugă doar la prezent şi trecut, foarte rar la viitor (pfoai, cum am băgat-o pe asta, poet mic şi acerb care sunt :D).
S-a nimerit să mă apuce astfel de constatări tocmai în plină campanie Media Galaxy, din care, raportez cu onor, fac şi eu parte :) Sunt şi alte branduri-reper, desigur, dar astăzi vorbim despre – reiau ideea, căci este importantă – despre faptul că acest lanţ aniversează 9 ani de la înfiinţare cu o reducere de 20% la toate produsele, doar pe data de 21 februarie. Cu menţiunea că reducerea este sub formă de voucher pe care îl puteţi folosi pentru achiziţiile viitoare în reţea.
Pe 21 februarie 2004, când Media Galaxy deschidea primul magazin, în Bucureşti, nici prin cap nu îmi trecea că peste doar 3 ani voi începe o aventură în blogosferă. Atunci lucram la o firmă de monitorizare a presei, aveam nişte contracte de consultanţă pe comunicare pe sistem freelancing, internetul era doar un tool ca atâtea altele (bine, la ce conexiuni aveam atunci nici nu ne stresam prea tare :D), la care apelam doar din când în când. Ideea de a face un business din asta era extrem de îndepărtată, căci îmi părea o lume diferită, cu care nu am multe în comun. Făcând o comparaţie (ok, nu săriţi aşa, ştiu că e forţată, dar suportaţi-mă o ţără :D), nici eu, nici iniţiatorii Media Galaxy nu ştiam ce o să urmeze. Speram doar, aveam planuri, visam chiar, dar de ştiu ce se va întâmpla nu cred că ştiam nici unii, nici alţii.
De atunci au trecut 9 ani. Media Galaxy este ditai brandul pe piaţă. Care se prezintă cam aşa: 14 magazine (în Braşov, Cluj-Napoca, Oradea, Timişoara, Bucuresti, Constanta, Iaşi, Piteşti, Suceava, Târgu Mureş), reţeaua are o suprafaţă totală de aproximativ 35.000 mp, aproximativ 7 milioane de clienţi şi aproximativ 21 de milioane vizitatori în cei 9 ani de existenţă. Adică este un brand care a evoluat. Şi a evoluat la modul marfă de marfă, dacă îmi permiteţi expresia mai puţin academică :))
Cu voia dumneavoastră, îmi permit să spun că şi eu am evoluat. Forţez în continuare paralela cu Media Galaxy, mă înţelegeţi, căci vreau să vă aduc către o anumită concluzie. Dar nu înainte de a vă mai spune că nu a fost deloc uşor traseul meu până când am ajuns în acest moment în care scriu aceste rânduri. A fost o combinaţie de strategie, de viziune, de încăpăţânare şi, evident, de noroc. Dar până la urmă – şi aici vine concluzia cu pricina – dovada de netăgăduit că trăieşti este să simţi că azi eşti un măcar un pic altfel decât ieri, că ai evoluat. Măcar un pic :)
Pe final, vă readuc aminte de reducerea de 20% pentru toate produsele Media Galaxy, valabilă pentru 21 februarie. Happy shopping!