Mă ajutaţi să mă documentez despre ce înseamnă blog de companie?

Aţi văzut că în ultima vreme am scris anumite postări care au necesitat ceva documentare. Şi o să mai scriu de astea. Doar că am observat că tot îmi dă cu virgulă, adică tot îmi scapă anumite lucruri pe care nu le-am găsit în timp ce am făcut documentarea. Aşa că m-am gândit că nu ar fi rău să fac un fel de combinată. Adică eu merg înainte cu documentarea pe care o fac eu, cum este şi firesc, dar vă întreb şi pe voi înainte de a scrie materialul şi apoi sudez cele două surse, cum ar veni.

Spre exemplu, acum mă documentez pentru o postare mai amplă despre ce înseamnă blog de companie. Aşa că vă rog să mă ajutaţi şi să îmi spuneţi ce bloguri de companie citiţi sau ce bloguri de companie ştiţi dar nu le citiţi pentru că aveţi voi motivele voastre. Menţionez căvreau doar bloguri de companie din România (nu contează dacă vorbim de capital autohton sau multinaţională) şi/sau bloguri româneşti (unele companii româneşti au filiale în străinătate care au bloguri). Nu mă interesează dimensiunea companiei sau domeniul de activitate, companie să fie.

Hai merci, sunteţi nişte simpatici :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

28 thoughts on “Mă ajutaţi să mă documentez despre ce înseamnă blog de companie?”

  1. Eu citesc foarte putine bloguri de companii. Cele mai multe pentru update-uri. HTC pentru ca sunt client, Evolio pentru ca sunt client si asa mai departe.

    Imi place sa urmaresc si blogurile agentiilor de turism pentru ca ma atrage domeniul.
    Insa blogurile de comapie sunt fade. Sunt statice si plictisitoare, cele mai multe. Sau asa mi se par mie.

  2. Eu urmăresc de ceva vreme lgblog.ro, adică de când mi-am cumpărat primul Android LG. E destul de OK chiar dacă în ultima vreme pare mai mult o arhivă cu comunicate de presă (adică „testele și interviurile” despre care se vorbește în titlu au cam rămas pe post de keywords, că eu n-am prea văzut suficiente materiale pe temele astea pentru a le pomeni în titlu).

  3. Pingback: Top Corporate Blogs 2013 | M A N A F U *

  4. Pingback: Top Corporate Blogs 2013 • Chinezu

  5. http://blog.ilux.ro/ De abia atunci cand esti in situatia de a alege un cadou special care sa transmita un anumit mesaj, iti dai seama ca lucrurile nu sunt asa de simple cum s-ar crede. Asta incearca sa faca blogul iLUX, sa faca lumina in zona incetosata a cadourilor, sa indrume spre cadoul ideal, potrivit ocaziei, dar mai ales sarbatoritului si relatiei pe care o ai cu acesta. Sunt comico-tragice situatiile in care oamenii le cumpara sefilor cadouri pe care, in mod normal, le poti oferi doar celor foarte apropiati. Va dati seama ce mesaj se transmite? :D

  6. Pingback: Doua vorbe despre blogurile de companie - Mihai Ioan

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)