Mă ajutaţi să mă documentez despre ce înseamnă blog de companie?

Aţi văzut că în ultima vreme am scris anumite postări care au necesitat ceva documentare. Şi o să mai scriu de astea. Doar că am observat că tot îmi dă cu virgulă, adică tot îmi scapă anumite lucruri pe care nu le-am găsit în timp ce am făcut documentarea. Aşa că m-am gândit că nu ar fi rău să fac un fel de combinată. Adică eu merg înainte cu documentarea pe care o fac eu, cum este şi firesc, dar vă întreb şi pe voi înainte de a scrie materialul şi apoi sudez cele două surse, cum ar veni.

Spre exemplu, acum mă documentez pentru o postare mai amplă despre ce înseamnă blog de companie. Aşa că vă rog să mă ajutaţi şi să îmi spuneţi ce bloguri de companie citiţi sau ce bloguri de companie ştiţi dar nu le citiţi pentru că aveţi voi motivele voastre. Menţionez căvreau doar bloguri de companie din România (nu contează dacă vorbim de capital autohton sau multinaţională) şi/sau bloguri româneşti (unele companii româneşti au filiale în străinătate care au bloguri). Nu mă interesează dimensiunea companiei sau domeniul de activitate, companie să fie.

Hai merci, sunteţi nişte simpatici :)

28 comentarii la “Mă ajutaţi să mă documentez despre ce înseamnă blog de companie?

  1. Sandra Răspunde

    http://kaspersky.ro/blog asta e unul din putinele bloguri de companie pe care il citesc.

    Lista ar putea continua si cu – http://blog.aquacarpatica.com/
    http://www.avonspaceblog.ro/

    Sper sa-ti fie utile! :)

  2. Danyzus Răspunde

    Asta se pune, intamplator eram chiar pe el?
    http://blog.emag.ro/

    • Cristian China Birta Răspunde

      Ultima data cand am verificat nu mi s-a parut ca emag este un ong care se ocupa cu salvarea pelicanilor :)) Clar ca se pune.

  3. Haotik Răspunde

    blog.1and1.ro – ca am si eu pe acolo un articol doar

  4. IanculescuHimself Răspunde

    Eu citesc foarte putine bloguri de companii. Cele mai multe pentru update-uri. HTC pentru ca sunt client, Evolio pentru ca sunt client si asa mai departe.

    Imi place sa urmaresc si blogurile agentiilor de turism pentru ca ma atrage domeniul.
    Insa blogurile de comapie sunt fade. Sunt statice si plictisitoare, cele mai multe. Sau asa mi se par mie.

  5. Cristian Răspunde

    Eu urmăresc de ceva vreme lgblog.ro, adică de când mi-am cumpărat primul Android LG. E destul de OK chiar dacă în ultima vreme pare mai mult o arhivă cu comunicate de presă (adică „testele și interviurile” despre care se vorbește în titlu au cam rămas pe post de keywords, că eu n-am prea văzut suficiente materiale pe temele astea pentru a le pomeni în titlu).

  6. Jovi Răspunde

    Eu citesc blogurile editurilor din România. Puține dintre ele fac asta, dar există câteva exemple: http://www.curteaveche.ro/blog/, http://www.nemira.ro/blog/ sau http://www.allcafe.ro/.
    E loc de mai bine, iar editurile mari precum Humanitas și Polirom ar putea să intre pe această piață, dar se pare că nu vor să se extindă momentan…

  7. Marius Sescu Răspunde

    Când apucăm să mai respirăm la agenție scriem despre una alta pe http://advertica.ro/blog.

  8. Cosmin Daraban Răspunde

    Saptamanal scriem 1-2 articol educative despre e-commerce si web desgin pe http://www.silkweb.ro/blog/

  9. Roxana Ivan Răspunde

    Cu siguranta trebuie sa arunci o privire pe http://blog.2parale.ro/ :). Citesc constant si http://www.silkweb.ro/blog/, prezentat si mai sus, fac treaba buna.

  10. Natural Răspunde

    Nu prea multe
    http://blogulspada.ro/ pentru informatii din Social Media

    http://foreverliving.ro/blog/ pentru informatii despre Aloe Vera si FOrever, ca doar sunt Natural ca Aloe Vera :) Pacat ca nu-l actualizeaza mai des.

  11. Catalin Razvan Rizea-Popp Răspunde

    http://www.blog.aisielimobiliare.ro . Cu precizarea ca abia de acum ne apucam serios de treaba !

  12. Iulia-Cristina Uta Răspunde

    http://cameresupravegherevideo1.blogspot.ro/ este blogul firmei mele, scopul articolelor pe care le scriu fiind sa educe atat clientul final cat si instalatorul in domeniul supravegherii video; este un blog la inceput de drum, dar cred ca am gasit tonul potrivit

  13. Lucian Branea Răspunde

    http://www.fishingtonpost.ro/ – blogul ‘de companie’ al Friends Advertising :)

  14. andrei cismaru Răspunde
  15. alinuta Răspunde
  16. Sabina Răspunde
  17. Simona Răspunde

    http://jinfotraining.wordpress.com/

    Blogul J’Info Training pe care ne dorim sa-l punem la punct si sa intre in rand cu „bloggurile”. Apreciem postarile.

  18. Elena Răspunde
  19. Valentin Vesa Răspunde

    Hai ca nu mi rusine cu el, ca noi am intrat mai recent pe spatiul asta si incercam sa facem treaba buna: http://blog.iquestgroup.com

  20. Top Corporate Blogs 2013 • Chinezu
  21. Irina Radu Răspunde

    http://blog.ilux.ro/ De abia atunci cand esti in situatia de a alege un cadou special care sa transmita un anumit mesaj, iti dai seama ca lucrurile nu sunt asa de simple cum s-ar crede. Asta incearca sa faca blogul iLUX, sa faca lumina in zona incetosata a cadourilor, sa indrume spre cadoul ideal, potrivit ocaziei, dar mai ales sarbatoritului si relatiei pe care o ai cu acesta. Sunt comico-tragice situatiile in care oamenii le cumpara sefilor cadouri pe care, in mod normal, le poti oferi doar celor foarte apropiati. Va dati seama ce mesaj se transmite? :D

  22. Ale Răspunde

    Argentina Vigila

  23. Diana Răspunde

    Eu mai citesc http://blogulspada.ro/.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: