Asta e o variantă de promovare din ciclul „aşa nu”

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Mie nu îmi place stilul ăsta de promovare. Adică hai să vă spun altfel: dacă ar trebui să anunţ că am lansat vineiisusadouaorara.ro, unde sunt informaţii EXCLUSIVE despre a doua venire şi tot nu aş face aşa ceva. Adică mânjit pereţii oricui cu de astea. Call me chinezu.

PS Habar nu am cine sunt cei de la mediaadict.ro. Dar nu asta este ideea, fireşte.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

18 thoughts on “Asta e o variantă de promovare din ciclul „aşa nu””

  1. Eu inteleg ca toti cautam cele mai ieftine modalitati de promovare , dar stiam ca si promovarea asta trebuie sa aiba unmesaj , un public tinta , etc… Care sa fie mesajul aici ? Intra pe site-ul nostru si o sa o sa ajungi in sevraj cu ochii iesiti din orbite , genunchii stransi la piept si singura modalitate sa te linistesti e cand iti iei doza de manjit pereti? :)

    1. Acuma nici nu stiu cat de ieftin este. Ma refer la ROI, daca vrei. Adica io vad mizeria pe perete, cad in extaz si ori intru repede de pe telefon pe site, ori imi notez sa nu uit sa intru pe net cand ajung acasa? Si ma mai gandesc la faptul ca trebuie facut sablonul ala, sa cumperi spray, e munca, frate :))

  2. Măcar de-ar fi făcut și ei un graffiti special, să avem dovada că au investit ceva…pasiune. Dar așa, doar cu o mână de vopsea dată peste un carton decupat este destul de…anost și fără substanță.

  3. Este o forma priomitiva de promovare. Ceea ce nu realizeaza multi este inutilitatea ei.
    Da, este ieftina, dar nu livreaza :)
    Si mai ieftina si (inca) mai buna este promovarea in lifturi sau toalete. Dar si asta este pe moarte. Resuscitata, moarta iar dar vie.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)