Asta e o variantă de promovare din ciclul „aşa nu”

Mie nu îmi place stilul ăsta de promovare. Adică hai să vă spun altfel: dacă ar trebui să anunţ că am lansat vineiisusadouaorara.ro, unde sunt informaţii EXCLUSIVE despre a doua venire şi tot nu aş face aşa ceva. Adică mânjit pereţii oricui cu de astea. Call me chinezu.

PS Habar nu am cine sunt cei de la mediaadict.ro. Dar nu asta este ideea, fireşte.

18 comentarii la “Asta e o variantă de promovare din ciclul „aşa nu”

  1. BogDan Răspunde

    Mneah, probabil că se gândesc la faptul că iese din obişnuit. Din nefericire, rezultatul este exact invers.

    • Cristian China Birta Răspunde

      Nu e nimic neobisnuit in a murdari peretele altuia. E doar lipsa de civilizatie, parerea mea.

      • BogDan Răspunde

        Iegzact ce zâceam…intră-n obişnuit. Că n-ar fi singurii :)

  2. Catalin Razvan Rizea-Popp Răspunde

    Eu inteleg ca toti cautam cele mai ieftine modalitati de promovare , dar stiam ca si promovarea asta trebuie sa aiba unmesaj , un public tinta , etc… Care sa fie mesajul aici ? Intra pe site-ul nostru si o sa o sa ajungi in sevraj cu ochii iesiti din orbite , genunchii stransi la piept si singura modalitate sa te linistesti e cand iti iei doza de manjit pereti? :)

    • Cristian China Birta Răspunde

      Acuma nici nu stiu cat de ieftin este. Ma refer la ROI, daca vrei. Adica io vad mizeria pe perete, cad in extaz si ori intru repede de pe telefon pe site, ori imi notez sa nu uit sa intru pe net cand ajung acasa? Si ma mai gandesc la faptul ca trebuie facut sablonul ala, sa cumperi spray, e munca, frate :))

  3. Cristian Răspunde

    Partea și mai tare e că nici măcar n-au scris URL-ul corect; bine, recunosc, n-am rezistat tentației…

  4. Mediatorul Răspunde

    Măcar de-ar fi făcut și ei un graffiti special, să avem dovada că au investit ceva…pasiune. Dar așa, doar cu o mână de vopsea dată peste un carton decupat este destul de…anost și fără substanță.

  5. George Hari Popescu Răspunde

    Orașul e al oamenilor sau al orașului însuși?

  6. IanculescuHimself Răspunde

    Este o forma priomitiva de promovare. Ceea ce nu realizeaza multi este inutilitatea ei.
    Da, este ieftina, dar nu livreaza :)
    Si mai ieftina si (inca) mai buna este promovarea in lifturi sau toalete. Dar si asta este pe moarte. Resuscitata, moarta iar dar vie.

  7. madalin blidaru Răspunde

    Pasta e in clear sa nu.

  8. Alex Bohariuc Răspunde

    Bad branding.

  9. javra Răspunde

    A obţinut ce a vrut: s-a scris despre…

  10. gabi Răspunde

    I-ai promovat fara sa vrei. Mai bine plateau pe cineva sa-i promoveze decat sa dea bani pe vopsea. Mai risca si amenda

  11. Roxana Răspunde

    „Cai verzi pe pereţi”. :)))

  12. STFViata Răspunde

    Parerea mea este ca nu si-a ales bine publicul target !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: