Meanwhile, in Romania

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Sunt atât de întristat de perversa from the Thames pe care ne-au administrat-o britzii (de altfel naţiunea mea preferată după a noastră carpato-danubiano-pontică), încât nici măcar nu scriam despre asta (de fapt nici acum nu scriu, zic doar aşa în doară) dacă nu primeam vestea faină de mai jos. Şi care arată nu că românii sunt siderali şi impecabili, ci doar că nu sunt atât de nemernici pe cât spun unii că suntem. Nu toţi, that is.

48.171 de jucării de pluș au fost cumpărate din magazinul IKEA din România în timpul campaniei Jucăriilor de Pluș desfășurată între 4 noiembrie și 29 decembrie 2012. Pentru fiecare jucărie de pluș cumpărată, IKEA Foundation a donat câte 1 euro pentru proiecte educaționale realizate de UNICEF și Salvați Copiii.

Magazinul s-a clasat pe locul 5 în lume, pe baza mediei vânzărilor per magazin și pe locul 27 în topul magazinelor cu cele mai mari vânzări de jucării de pluș.

Vive la France!

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Meanwhile, in Romania”

  1. In spatele tuturor Breaking News-urilor de doi lei de pe la televiziunile noastre se mai intampla si lucruri faine in tara asta. Si uite asa, incet – dar sigur – Romania se schimba!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)