Cum vă sună o iniţiativă „Bloggeri pentru blogger”, gen?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Later edit: Gata, ce să o mai lungim, i-am dat drumul :) Pentru că am vorbit şi cu Manafu, cel care lansa simultan cu mine, pe twitter, cam aceeaşi întrebare şi am zis să centralizăm totul pe Blogal Initiative. Motivul principal fiind ca acolo ne ocupăm cu aşa ceva şi e mai uşor de gestionat. Fac precizarea foarte importantă că pot pune umărul şi bloggerii care nu sunt înscrişi în Blogal Initiative, doar să se anunţe printr-un comentariu aici. Mulţumim tututor pentru că sunteţi aşa de faini!

—————–

Am rugămintea să citiţi ce spun mai jos în ideea că vrem să deschidem cât mai multe – cum să le zic eu să sune bine? – căi de „atac” prin Blogal Initiative, adică modalităţi prin care bloggerii să ajute bloggeri, în anumite cazuri şi cu anumit obiective.

Şi ca să intrăm direct în subiect, uitaţi ce am făcut cu licitaţia pentru tableta lui Cabral. Adică întâi am întrebat bloggerii cine este dispus să ofere advertorial sau banner pentru cea/cel care va câştiga tableta. Am realizat, astfel, o lista de advertoriale şi spaţii pentru banner (căci aşa aş sintetiza oferta bloggerilor) pentru potenţialul câştigător. Aşa că, în acest moment, se licitează, practic, pentru tableta în sine, dar şi pentru promovarea pe blogurile respective.

Mie mi se pare ok să implementăm un astfel de sistem care să funcţioneze în regim de permanenţă. Şi care să poarte un nume care să sune bine şi care să reprezinte bine ideea conceptului. Adică noi să anunţăm că „bloggerul X are nevoie de voi ca să Y” şi să întrebăm „cine se oferă să îl ajute?„, iar lista cu bloggerii care au anunţat că se implică să fie oferită unor potenţiali sponsori. În mare, cam aceasta este ideea. Sigur că trebuie rafinată, luată la pilă, dar tocmai de aceea vă întreb cum vi se pare.

Spre exemplu, eu m-aş băga acum cu tot dragul să îl sprijinim pe Groparu să obţină finanţare pentru filmul Usturoi. Adică mi se pare un excelent material de lucru, ca să zic aşa. Şi cred că mulţi gândiţi la fel. Chiar puteţi să o faceţi pe blogurile voastre, să îndemnaţi lumea să intre pe această pagină dedicată filmului şi să doneze, cât pot, cât îi lasă sufletul.

Hai să o zic altfel. Mai pe româneşte. Şi cu accent pe ce ar interesa un posibil sponsor. Una este să doneze aşa de dragul de a dona cuiva ceva şi pentru nişte (amârâte) de facilităţi fiscale şi alta este să le obţii şi pe aceste, dar şi promovare pe mai multe bloguri. De aceea, zic, nu ar fi rău să implementăm un astfel de sistem. Ocazii să ne implicăm am găsi de foioioi. Doar să vrem. Că de putut, sunt sigur că putem :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

17 thoughts on “Cum vă sună o iniţiativă „Bloggeri pentru blogger”, gen?”

  1. si ce trebe facut?
    banner pe blog, share pe facebook?

    atat putem face ca bloggeri. nu putem face reclama la tv. eu as face, daca as avea cele 15.000 de euro pentru 3-4 secunde de reclama.

  2. Pingback: Seara pe autostradă: un gropar, o bere și un gest frumos | Adrian Ciubotaru

  3. Pai sa inteleg ca oferiti ajutor? Nu de alta, dar as avea nevoie de ceva sfaturi. Macar pentru blogul din semnatura.. pentru cel de IT nu prea sunteti pe aici. Cei care au nevoie de ajutor trebuiesc sa se inscrie? (cred ca e o intrebare stupida)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)