Ce mesaj 2.0 ar trebui să transmit la Romania Marketing Summit?

Later edit: Din păcate, din raţiuni pe care nu le ştiu cu exactitate, caci mă grăbesc să vă anunţ, evenimentul nu se mai ţine pe 29 noiembrie, ci pe 12 decembrie. O sa revin cu detalii după ce le aflu. Sorry…

……………………

Pe 29 noiembrie, am onoarea de a fi speaker la Romania Marketing Summit. Voi vorbi despre 2.9, fireşte, dacă nu mi-a plăcut cartea şi nu am reuşit să fac altceva în viaţă :)) Eu am nişte teme pe care vreau să le abordez, fireşte, dar le-aş lua cu mare plăcere la pilă, cum ar veni, dacă îmi recomandaţi una, alta.

Aşadar, aştept să îmi spuneţi cam ce să le spun oamenilor din marketing care o să fie acolo? Şi ca să intraţi şi mai bine în rol, ca să zic aşa, imaginaţi-vă că voi mergeţi în locul meu să ţineţi speechul cu pricina :)

9 comentarii la “Ce mesaj 2.0 ar trebui să transmit la Romania Marketing Summit?

  1. Emil Calinescu Răspunde

    Sa transmiti ca este Ziua mea si ca d-aia nu pot participa :))

    • Cristian China Birta Răspunde

      In afara de asta? Ceva serios ai de transmis? Ma ierti, dar am anumite momente cand chiar cred ca trebuie sa fim focusati pe ce avem de facut, nu doar pe caterinca. Merci de intelegere.

  2. [D][S][N] Răspunde

    Uite, ai putea sa-i intrebi asta… <> (parafrazandu-l pe Mitch Joel)

    • Cristian China Birta Răspunde

      Deci cum?

    • [D][S][N] Răspunde

      Pfff, scuze, intrebarea era: How do you feel about how marketers have been marketing „marketing” in Romania?

  3. Natural Răspunde

    Ai putea sa-i intrebi pe oamenii de marketing care sunt mai motivele de care au nevoie pentru a folosi mai cu talent chestia asta cu 2.0

  4. irina Răspunde

    Despre importanta campaniilor online desfasurate prin intermediul bloggerilor (BlogalInitiative.ro) :)

    • Nicorici Alin Răspunde

      Nu cred ca acest subiect este unul de discutat, campanii pentru bloguri = advertoriale (bani), deci e una si aceasi chiar daca vinzi un advertorial sau daca te inscri la un o campanie. Eu cred ca poti sa discuti si sa prezinti inceputurile si dezvoltarile blogurilor din Romania sau poti prezenta anumite informatii despre marketingul din .ro

  5. Javra Răspunde

    Cred ca ar trebui sa intrebi ce se poate face pentru bloggerii aflati la inceput de drum, din punctul de vedere al unui specialist in marketing. Ce sfaturi le-ar da acest expert bloggerilor pentru ca blogul fiecaruia dintre ei sa devina mai vizibil. De asemenea, aceiasi specialisti in marketing ne-ar putea arata cum sa ne facem auzita vocea in societate si in fata clasei politice, atunci cand ne propunem o actiune comuna, asa incat parerea noastra sa conteze.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: