Ce mesaj 2.0 ar trebui să transmit la Romania Marketing Summit?

Later edit: Din păcate, din raţiuni pe care nu le ştiu cu exactitate, caci mă grăbesc să vă anunţ, evenimentul nu se mai ţine pe 29 noiembrie, ci pe 12 decembrie. O sa revin cu detalii după ce le aflu. Sorry…

……………………

Pe 29 noiembrie, am onoarea de a fi speaker la Romania Marketing Summit. Voi vorbi despre 2.9, fireşte, dacă nu mi-a plăcut cartea şi nu am reuşit să fac altceva în viaţă :)) Eu am nişte teme pe care vreau să le abordez, fireşte, dar le-aş lua cu mare plăcere la pilă, cum ar veni, dacă îmi recomandaţi una, alta.

Aşadar, aştept să îmi spuneţi cam ce să le spun oamenilor din marketing care o să fie acolo? Şi ca să intraţi şi mai bine în rol, ca să zic aşa, imaginaţi-vă că voi mergeţi în locul meu să ţineţi speechul cu pricina :)

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

9 thoughts on “Ce mesaj 2.0 ar trebui să transmit la Romania Marketing Summit?”

    1. Nu cred ca acest subiect este unul de discutat, campanii pentru bloguri = advertoriale (bani), deci e una si aceasi chiar daca vinzi un advertorial sau daca te inscri la un o campanie. Eu cred ca poti sa discuti si sa prezinti inceputurile si dezvoltarile blogurilor din Romania sau poti prezenta anumite informatii despre marketingul din .ro

  1. Cred ca ar trebui sa intrebi ce se poate face pentru bloggerii aflati la inceput de drum, din punctul de vedere al unui specialist in marketing. Ce sfaturi le-ar da acest expert bloggerilor pentru ca blogul fiecaruia dintre ei sa devina mai vizibil. De asemenea, aceiasi specialisti in marketing ne-ar putea arata cum sa ne facem auzita vocea in societate si in fata clasei politice, atunci cand ne propunem o actiune comuna, asa incat parerea noastra sa conteze.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)