Rolurile bloggerilor versus rolul jurnaliştilor

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Ce vedeţi mai jos este o foarte bună punere în perspectivă a celor două tagme (esquize me) în ceea ce priveşte rolurile pe care le joacă. Sau, mă rog, ar trebui să le joace. Am văzut prezentarea la CSR12 l-am rugat pe Mircea Tomescu de la Graffiti PR să îmi permită să o pun acilea pe blog, ca să vă daţi şi voi cu părerea despre chestiunea în cauză.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

6 thoughts on “Rolurile bloggerilor versus rolul jurnaliştilor”

  1. eu nici nu intentionez sa devin jurnalist :) voi reveni asupra acestei decizii doar in ziua in care ei vor inceta sa sacrifice omenia pe altarul audientei.
    p.s. Ieri am scos Antena 1 din grila de programe datorita intoxicarii cu beep-uri.

  2. Din punctul meu de vedere, chiar la acest stadiu semi-embrional, miscarea bloggerilor este sesizabila. Poate blogging-ul sau social media-ul nu a ajuns in toate ogradele, asa cum face TV-ul sau radio-ul de pilda. Insa „efectul de social media” este intr-o crestere exponentiala, timp in care tot mai multa lume renunta la TV, pentru ca radio nu mai au de mult timp.

    De ce m-am lungit?

    Sunt de parere ca niciun blogger „mai cunoscut” nu isi doreste sa devina jurnalist. In acelasi timp, toti jurmalistii „mai cunoscuti” isi doresc sa devina bloggeri cel putin la fel de celebri. 1-0 pentru Bloggeri.

    Blogger-ul are libertate in foarte multe sensuri, jurnalistul are un sef care injura in foarte multe limbi. 2-0 pentru Bloggeri.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)