Cum vi se pare noua piesă Taxi – Eşti iubibilă?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

10 thoughts on “Cum vi se pare noua piesă Taxi – Eşti iubibilă?”

  1. prea comerciala insa e audibila.taxi scotea piese mai bune.cand o dai in vedetisme devine mai greu sa scoti o piesa cu mesaj.eu nu am putut sincer sa o ascult toata.dar ma mai chinui.

    edit:a doua oara suna mai bine.a treia oara incepe oara sa imi placa?de ce nu „canta oare mai mult”.tot cu „iubibila” si alte cateva cuvinte.

  2. Păcat de clip, zic. Că-s vedete sau nu, e simpatic să vezi cuplurile alea care par perfecte. Măcar acolo, pentru rol.
    Piesa e mult prea slăbuţă, versuri fără nici un mesaj, făcute doar să fie… audibile. Taxi poate mai mult. Aşa de important e să fie comerciale, Chinezule?

  3. Imi place, dar fara sa ma dea peste cap de nu stiu cate ori.
    Ca de obicei, prima piesa a trilogiei este cea mai tare.
    A doua (sau „se intoarce”) putin mai slaba, iar a treia putin mai slaba decat a doua. Dar e consumabila :)

  4. Imi place stilul Taxi. Piesa nu zgarie pe urechi cum o fac altele mult mai apreciate de „publicul larg”. Nici nu iti face creierii prastie, taitei si cubulete cu basul infernal al pieselor cu adevarat comerciale. Face parte din categoria „muzica, nu zgomot”. Parerea mea.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)