În weekend o să fiu prezent la Piatra Neamţ la conferinţa de marketing online pe turism din cadru unui eveniment mai amplu #PrinNeamt, organizat de Toma şi Alex, cărora le mulţumesc şi pe această cale pentru invitaţia de a fi speaker (vedem noi dacă vă pare rău după aia sau nu :D).
Eu mi-am ales să vorbesc despre „Turismul agenţiilor de turism în social media” (întregul program aici), adică – v-aţi prins – despre cum nu fac unele agenţii bine ce fac în social media, dar şi – fireşte – despre cum fac bine ce fac unele agenţii în social media, că aşa e frumos şi mă bucură la coracon să văd de astea :D Pe lângă chestiile pe care o să le zic eu – foarte deştepte, desigur, căci sunt foaaarteeee bun :D – aş vrea să dau cât mai multe exemple, cât mai multe studii de caz, dacă vreţi. Şi din ciclul „aşa da”, dar şi din ciclul „aşa nu”.
Aşa că vă rog să îmi spuneţi despre campanii făcute de agenţii de turism în social media, care au mers bine sau au mers prost, despre care este relaţia dintre anumite agenţii şi bloggeri, exemple personale despre cum aţi relaţionat voi cu unele din ele, aţi înţeles care e faza. Promit că voi folosi unele din aceste exemple în prezentare şi că voi menţiona la modul mai mult decât corespunzător sursa în prezentarea din cadrul conferinţei, cu url dacă vreţi :))
Rog agenţiile de turism sau agenţiile care se ocupă de agenţii de turism care au făcut lucruri faine să îmi spună în comentarii, să nu fie timide, căci nu voi considera asta reclamă, ba chiar vă voi mulţumi pentru că vă lăudaţi cu ce aţi făcut în 2.0 :))
priNeamţ este un eveniment susținut de Primăria Piatra Neamţ, Consiliul Județean Neamț, Central Plaza Hotel, Petrom, Cosmote, Noroc şi Autonom, cu felicitările mele că se implică într-o astfel de ispravă :)
20 thoughts on “Caut exemple despre turismul agenţiilor de turism în social media”
Icar Tours http://mariussescu.ro/2011/12/interviu-social-media-in-afaceri-cum-se-promoveaza-cu-succes-o-agentie-de-turism-in-mediul-online/
Exact de ei voiam să zic şi eu :)
Campania de anul trecut de la webstock „Asta-i Romania care-mi place” romania.infoturism.ro in parteneriat cu Infoturism.ro
Pai, ia de aici: http://paravion.ro, cu extensia de blog (activ :D ) http://blog.paravion.ro si cu pagina de Facebook https://www.facebook.com/calatorii. (mai au si cont pe twitter si pagina pe G+)
Ce face bine Paravion? Pai, raspunsul e cel de aici: http://elenaciric.ro/wp-content/uploads/2012/03/DSC07407.jpg :)
Si la Timisoara s-a facut o mini-campanie: o excursie de o zi la Belgrad, cu Ultramarin: http://blog.ultramarintm.ro/pe-19-mai-mergem-la-belgrad-si-luam-5-bloggeri-cu-noi/2012/05
https://www.facebook.com/geniustravel
http://www.geniustravel.ro/
una din cele mai bune campanii.
Ah, ma scuzati, mi-am amintit de concursul celor de la Paralela 45, care propune turism pentru companii, adica teambuilding-ri :D http://paralela45.biz/concurs/
Nu stiu daca se incadreaza la ce cauti, insa s-au implicat destul de multi bloggeri in a promova concursul respectiv.
Redescoperă România n-a fost şi cu parteneri din turism?
p.s. Am o prietenă care a câştigat un weekend in Amsterdam cu KLM. Cred că tot ceva concurs pe facebook, dacă se pune. Link N-am, sorry.
Doar mă băgam în seamă :P
Poate te mai ajuta asta: http://blogturism.ro/agentii-de-turism-pe-facebook-august-2011/ Desi e pe 2011. Te intereseaza doar campanii in care au fost implicati bloggeri sau orice?
Ma intereseaza cum se misca agentiile in social media in general, inclusiv daca au facut campanii cu bloggeri. Adica sa pot sa dau niste exemple concrete. Nu conteaza anul, caci social media sunt forever :D
http://www.idealtour.ro
http://www.facebook.com/IdealTour.ro
http://www.blog.idealtour.ro/
https://twitter.com/IdealTourBM
Este o agentie locala, insa mi se pare ca se prezinta binisor. Nu stiu daca e ceea ce cauti tu.
Hai sa completez, c-am fost prea succinta:
Paravion a mai avut si o aplicatie simpatica, care a avut rezultate frumusele – Planes: https://www.facebook.com/calatorii?sk=app_220577721308544
A sustinut blogosfera de travel la Targul de Turism al Romaniei, in martie: http://blog.paravion.ro/2012/03/paravion-ro-sustine-blogosfera-de-travel/
A facut un workshop cu bloggerii de turism la Moeciu: http://elenaciric.ro/2012/workshop-cu-bloggerii-de-turism-by-paravion.html
In plus, o parte din calatoriile pe care le fac bloggerii de travel sunt sustinute de Paravion: http://blog.paravion.ro/2012/05/motor-sa-inceapa-slowride-ro-proiect-pe-2-roti-sprijinit-de-paravion-ro, http://www.imperatortravel.ro/2012/09/porto-aproape-live-cu-sprijinul-paravion-ro.html,
http://razvanpascu.ro/2012/08/02/cu-paravion-ro-la-oslo-si-copenhaga, http://razvanpascu.ro/2012/06/25/moscova-by-paravion-ro-ziua-1/, http://razvanpascu.ro/2012/04/30/astazi-plec-in-antalya-cu-tour-operatorul-prestige-tours-si-agentia-happy-tour/ etc.
Paralela 45 a sustinut anul trecut campania Redescopera Romania, no need to say more. In 2010 au sustinut Blogtripurile lui Bobby Voicu si #prinbucurestiulmeu
J’Info Tours a avut J’Info Voluntourism: http://jinfotours.wordpress.com/2012/05/17/jinfo-tours-alege-bloggerii-pentru-lansarea-oficiala-a-programelor-de-voluntourism/
Multam fain Elena pentru mentionarea campaniei J’Info Voluntourism!
Pingback: Autonom Rent A Car Blog » Turism autonom #priNeamt
Pingback: Weekendul acesta plec #priNeamt « Pyuric.ro
Pingback: Cum se promovează o agenţie de turism în social media • Chinezu
Pingback: Bula lui Toma #16 -#priNeamţ -Mulţumiri şi impresii - Despre noi si lucrurile care conteaza -
Pingback: Tot acasa priNeamt e mai bine
poi avem si noi unul mic , unul mic care promite mult si care se promoveaza pe facebook inclusive cu facebook ads http://www.bulgaria-all-inclusive.ro
vin si eu cu o intrebare , ce efect are asupra websiteului daca pagina de facebook a agentiei are 10.000 de likeuri sau 200 de likeuri . care este diferenta si de ce se omoara lumea sa cumpere likeuri ?