Cu ce ne ajută că avem acum Canon Professional Services în România?

Simt nevoia să o zic din nou: sunt de un atehnicism decisiv. Aşa că în această lumină vă rog să citiţi ori de câte ori rândurile pe care le scriu acilea la mine despre chestiuni mai tehnice. Eu vă pot promite că nici măcar nu voi încerca să mimez că mă pricep mai mult decât mă pricep, după cum puteţi vedea în cele ce urmează :D

Astăzi am aflat pentru prima oară că există Canon Professional Services. Pentru că am fost evenimentul de lansare a acestui program în România. Din ce am înţeles eu, este vorba despre faptul că de azi înainte posesorii de scule Canon care se înregistrează pe site primesc tot felul de avantaje în ceea ce priveşte partea de service a echipamentelor. Vedeţi în comunicatul oficial de mai jos mai multe detalii, căci e mai safe pentru voi aşa decât să mă lăsaţi pe mine să vă „traduc” :D

Comunicat de presa Canon – CPS in Romania

Tot astăzi s-au lansat modelele EOS C100 şi EOS C500, citez din comunicatul oficial pe care, de asemenea, îl puteţi vedea integral mai jos, tot din aceleaşi considerente că e mai safe pentru voi, „două camere video profesionale, compacte şi versatile, cu obiective interschimbabile, proiectate pentru cameramani independenţi”, am încheiat citatul.

Comunicat de presa Canon – lansare C100 si C500

Bun, acum vă puteţi întreba pe bună dreptate ce am căutat eu la evenimentul ăla (precizez că am stat cam 1 oră şi un pic şi nici măcar un pahar de apă nu am băut :D), dacă sunt paralel cu chestiunea în cauză. Răspunsul este foarte simplu: pentru că am vrut să cunosc oamenii din spatele brandului. Şi când zic asta mă refer şi la cei care lucrează la Canon, dar şi la agenţia care se ocupă de promovarea brandului. Pentru că am eu teoria asta că abia când ajungi să cunoşti cât de cât oamenii din spatele brandului începi să înţelegi cu adevărat brandul. Teorie pe care, cu permisiunea dumneavoastră, o să o dezvolt în perioada următoare acilea pe blog :)

Vă dau şi fotografia cu EOS C100, că zic specialiştii că arată mai bine o postare cu fotografie decât una fără :)) Cu rugămintea să şi răspundeţi la întrebarea din titlu. Cei care vă pricepeţi, fireşte :)

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Cu ce ne ajută că avem acum Canon Professional Services în România?”

  1. Doar o intrebare… :)

    Am in service 5 echipamente(toate se incadreaza in gama Platinum). Toate au 14 zile de cand au fost inregistrate in service. Cui cer sa imi grabeasca reparatiile sau sa imi dea „ree back-up equipment loans during repairs are available”? La Canon Romania, Canon Viena(unde ma trimite formularul din CPS) sau la Service in Romania(care e autorizat de Canon dar e independent de Canon)?

  2. O sa fac pe PRistul si o sa raspund: Multumim pentru intrebare, am trimis-o mai departe la specialistii nostri, veti avea raspunsul cat mai repede cu putinta :))
    Serios, am dat-o maideparte, ca io, fireste, habar nu am ce sa iti raspund.

    1. Acum, tu ma stii bine ca mie nu imi place sa fac valuri si nu am intentia de a incerca sa rezolv ceva acum. Dar e destul de frustrant sa auzi laude din astea, cand de fapt situatia nu e chiar asa roz pe la noi, si de asta am sarit.

      Stiu de CPS de cativa ani, dar nu am indraznit sa sper vreodata ca am putea beneficia si noi de el.

      Oricum mi-ar placea sa aflu cum functioneaza chestia asta, daca functioneaza pe bune, pentru ca eu(noi, ca suntem mai multi) ajungem cam des pe la ‘doctor’ si ar fi foarte frumos daca s-ar putea rezolva problemele de service ceva mai repede si mai elegant.

  3. Pe mine nu mă ajută cu nimic… ai zis: „Din ce am înţeles eu, este vorba despre faptul că de azi înainte posesorii de scule Canon care se înregistrează pe site primesc tot felul de avantaje în ceea ce priveşte partea de service a echipamentelor.” dar asta se aplică doar celor care au aparate profesioniste… Cum eu nu am decât un 500D, nu mă ajută cu nimic :D

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.