Apel către bloggerii care au cu ce să se laude

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Oricât de ciudat ar suna, tot o zic. Pentru că, cel puţin de data asta, se potriveşte să folosesc fraze de astea mai simandicoase. Aşa că fac un apel către bloggerii care au lansat nişte isprăvi bloggeristice interesante (unele de-a dreptul splendide) să îşi ia inima în dinţi şi să le arate lumii, să afle cât mai mulţi de ele. Şi unii să se inspire, alţii să le aprecieze şi unii (din ce în ce mai puţini, din fericire) să încleşteze maxilarele a invidie.

Puteţi să le faceţi cunoscute înscriindu-le la Webstock, la categoria Bloggers’ Projects. Vă spun din experienţă că este una din cele mai bune modalităţi pentru ca isprava voastră să ajungă în faţa unor oameni care (pentru că sunt foarte ocupaţi sau pentru că au alte priorităţi) nu au auzit de ea. E una din cele mai bune modalităţi de a-i face pe aceşti oameni (importanţi în industrie, dar v-aţi prins deja de asta) să ridice sprânceana a mirare şi să vă ţină minte.

În planul brandigului personal, chiar dacă nu o să câştige proiectul vostru, tot vă veţi face cunoscuţi în lumea asta relativ restrânsă de oameni care pot decide, la o adică, să se întâmple nişte lucruri în ceea ce vă priveşte. Pentru că – ştiu din experienţă – faptul că proiectul vostru nu a câştigat un premiu asta nu înseamnă că nu au fost vreo 2 sau 3 juraţi care l-au apreciat corespunzător. Înseamnă doar că, per total, altele au ieşit câştigătoare. Dar acei juraţi care au apreciat ce ai făcut vă vor ţine minte.

Recomandarea mea (ca sa nu mai zic apelul) este să vă înscrieţi proiectele la Webstock la categoria Bloggers’ Projects. Pentru că, aşa cum zice şi Manafu, „este si o buna ocazie de a arata companiilor si agentiilor ca exista o deschidere si mai ales disponibilitate pentru colaborari viitoare”.

PS Aş putea spune lejer vreo 5 isprăvi realizate în blogosferele locale care mi-au plăcut corespunzător. Dar nu ar fi fair faţă de unii de care, din diferite motive, nu am auzit, dar care au realizat nişte lucruri faine. Aşa că nu nominalizez nimic. Mai ales că, trag nădejde, ştiţi voi care ce aţi făcut :D Şi mai zic doar atât: dacă nu te lauzi tu, stai liniştit, că nimeni nu o să sară în schemă să o facă pentru tine.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

11 thoughts on “Apel către bloggerii care au cu ce să se laude”

  1. Pingback: Suporter (?!) Webstock 2012 - Pana cand ACTA ne va desparti !

  2. Cerintele suna cam pompos. Mi-ar fi placut sa fie o categorie de bloggeri debutanti, sau de bloguri care promit, ceva de genul, si juriul cel elevat sa iti spuna daca sa continui asa sau sa te opresti.

    1. Mie nu mi se pare ca suna pompos. Mi se pare ca este tonul potrivit pentru a da importanta cuvenita unei asemenea categorii. Cat despre faza cu bloggerii debutanti, la Webstock nu se potriveste, e altceva acest eveniment. O sa facem noi ceva de genul pe BlogalInitiative.ro. Cand voi spune mai multe despre faza cu bloggerii sperante.

  3. Sa stii ca am un mare plan pentru editia urmatoare. Vreau sa inscriu un proiect, sper ca la doua categorii, si sper sa si castig. Poate ne auzim pentru cateva sfaturi de la ne-invatacel catre un invatacel.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)