Apel către bloggerii care au cu ce să se laude

Oricât de ciudat ar suna, tot o zic. Pentru că, cel puţin de data asta, se potriveşte să folosesc fraze de astea mai simandicoase. Aşa că fac un apel către bloggerii care au lansat nişte isprăvi bloggeristice interesante (unele de-a dreptul splendide) să îşi ia inima în dinţi şi să le arate lumii, să afle cât mai mulţi de ele. Şi unii să se inspire, alţii să le aprecieze şi unii (din ce în ce mai puţini, din fericire) să încleşteze maxilarele a invidie.

Puteţi să le faceţi cunoscute înscriindu-le la Webstock, la categoria Bloggers’ Projects. Vă spun din experienţă că este una din cele mai bune modalităţi pentru ca isprava voastră să ajungă în faţa unor oameni care (pentru că sunt foarte ocupaţi sau pentru că au alte priorităţi) nu au auzit de ea. E una din cele mai bune modalităţi de a-i face pe aceşti oameni (importanţi în industrie, dar v-aţi prins deja de asta) să ridice sprânceana a mirare şi să vă ţină minte.

În planul brandigului personal, chiar dacă nu o să câştige proiectul vostru, tot vă veţi face cunoscuţi în lumea asta relativ restrânsă de oameni care pot decide, la o adică, să se întâmple nişte lucruri în ceea ce vă priveşte. Pentru că – ştiu din experienţă – faptul că proiectul vostru nu a câştigat un premiu asta nu înseamnă că nu au fost vreo 2 sau 3 juraţi care l-au apreciat corespunzător. Înseamnă doar că, per total, altele au ieşit câştigătoare. Dar acei juraţi care au apreciat ce ai făcut vă vor ţine minte.

Recomandarea mea (ca sa nu mai zic apelul) este să vă înscrieţi proiectele la Webstock la categoria Bloggers’ Projects. Pentru că, aşa cum zice şi Manafu, „este si o buna ocazie de a arata companiilor si agentiilor ca exista o deschidere si mai ales disponibilitate pentru colaborari viitoare”.

PS Aş putea spune lejer vreo 5 isprăvi realizate în blogosferele locale care mi-au plăcut corespunzător. Dar nu ar fi fair faţă de unii de care, din diferite motive, nu am auzit, dar care au realizat nişte lucruri faine. Aşa că nu nominalizez nimic. Mai ales că, trag nădejde, ştiţi voi care ce aţi făcut :D Şi mai zic doar atât: dacă nu te lauzi tu, stai liniştit, că nimeni nu o să sară în schemă să o facă pentru tine.

11 comentarii la “Apel către bloggerii care au cu ce să se laude

  1. Ivan Mihaela Răspunde

    Interesaant! Merci, ca mi-ai amintit :)
    Vezi, de aia sunt cu ochii pe tine!

  2. Gabi Răspunde

    Ma simt, ma simt, ma simt! :D
    Multam de recomandare.

  3. Mircea Hodarnau Răspunde

    Eu m-am inscris deja! Asteptam si altii la rand.

  4. Vlad Răspunde

    Se pot inscrie si bloguri sau doar proiecte ale noastre ? M-am gandit sa il bag la User Generated Content, dar am vrut o parere :D.

    • Cristian China Birta Răspunde

      Mai mult decat scrie pe site, io nu zic nimic. Mai bine intreaba organizatorii.

      • Vlad Răspunde

        Nu vad nici o pagina de contact pe aici.. Vad doar jos Evensys. Dar nu stiu daca e ok sa le trimit pe adresa lor de contact un mail.

  5. Oana Răspunde

    Cerintele suna cam pompos. Mi-ar fi placut sa fie o categorie de bloggeri debutanti, sau de bloguri care promit, ceva de genul, si juriul cel elevat sa iti spuna daca sa continui asa sau sa te opresti.

    • Cristian China Birta Răspunde

      Mie nu mi se pare ca suna pompos. Mi se pare ca este tonul potrivit pentru a da importanta cuvenita unei asemenea categorii. Cat despre faza cu bloggerii debutanti, la Webstock nu se potriveste, e altceva acest eveniment. O sa facem noi ceva de genul pe BlogalInitiative.ro. Cand voi spune mai multe despre faza cu bloggerii sperante.

  6. Catalin Răspunde

    Sa stii ca am un mare plan pentru editia urmatoare. Vreau sa inscriu un proiect, sper ca la doua categorii, si sper sa si castig. Poate ne auzim pentru cateva sfaturi de la ne-invatacel catre un invatacel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: