Relația dintre bloggeri, agenție și client este ca un cauciuc

Cel puțin asta este teoria mea. Pe care am susținut-o cu ocazia Social Media Summer Camp, organizată de inepuizabilii tovarăși de la Revista Biz în acest weekend, la Pârâul Rece. În mare, teoria mea sună cam așa: așa cum m-au învățat prietenii mei de la Michelin, un cauciuc este fantastic de important pentru o mașină. Dar, de enorm de multe ori, lumea nu realizează cât de importantă este chestia aia neagră și rotundă (care este construită din peste 200 de componente, apropo) și se interesează doar de mașină. Ei bine, după părerea mea relația dintre bloggeri, agenție și client este precum acel cauciuc, la care lumea nu se prea uită, dar care este extraordinar de important pentru reușita unei campanii. Care campanei, mergând mai departe cu comparația, este mașina, firește :)

4 comentarii la “Relația dintre bloggeri, agenție și client este ca un cauciuc

  1. vlad.dulea Răspunde

    corect!

  2. Kriogen Răspunde

    Faina poza de la final, oare cine o fi facut-o? :P

    • Cristian China Birta Răspunde

      Aaaaaa, stai ca pe aia am uitat sa o scot :)) Ca era valabila doar pentru faza de acolo cu diploma :)) Acuma asta este. Declar oficial ca iti apartine :D

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: