Relația dintre bloggeri, agenție și client este ca un cauciuc

Cel puțin asta este teoria mea. Pe care am susținut-o cu ocazia Social Media Summer Camp, organizată de inepuizabilii tovarăși de la Revista Biz în acest weekend, la Pârâul Rece. În mare, teoria mea sună cam așa: așa cum m-au învățat prietenii mei de la Michelin, un cauciuc este fantastic de important pentru o mașină. Dar, de enorm de multe ori, lumea nu realizează cât de importantă este chestia aia neagră și rotundă (care este construită din peste 200 de componente, apropo) și se interesează doar de mașină. Ei bine, după părerea mea relația dintre bloggeri, agenție și client este precum acel cauciuc, la care lumea nu se prea uită, dar care este extraordinar de important pentru reușita unei campanii. Care campanei, mergând mai departe cu comparația, este mașina, firește :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

4 thoughts on “Relația dintre bloggeri, agenție și client este ca un cauciuc”

  1. Pingback: Cum a fost la Social Media Summer Camp 2012 | M A N A F U *

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)