Cel puțin asta este teoria mea. Pe care am susținut-o cu ocazia Social Media Summer Camp, organizată de inepuizabilii tovarăși de la Revista Biz în acest weekend, la Pârâul Rece. În mare, teoria mea sună cam așa: așa cum m-au învățat prietenii mei de la Michelin, un cauciuc este fantastic de important pentru o mașină. Dar, de enorm de multe ori, lumea nu realizează cât de importantă este chestia aia neagră și rotundă (care este construită din peste 200 de componente, apropo) și se interesează doar de mașină. Ei bine, după părerea mea relația dintre bloggeri, agenție și client este precum acel cauciuc, la care lumea nu se prea uită, dar care este extraordinar de important pentru reușita unei campanii. Care campanei, mergând mai departe cu comparația, este mașina, firește :)
Relația dintre bloggeri, agenție și client este ca un cauciuc
NOU: precomandă cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și primești și un autograf.
Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.
Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.
Contact: cristi@kooperativa.ro
Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp
Top articole din această secțiune
5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
Top articole din această secțiune
5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
4 thoughts on “Relația dintre bloggeri, agenție și client este ca un cauciuc”
corect!
Faina poza de la final, oare cine o fi facut-o? :P
Aaaaaa, stai ca pe aia am uitat sa o scot :)) Ca era valabila doar pentru faza de acolo cu diploma :)) Acuma asta este. Declar oficial ca iti apartine :D
Pingback: Cum a fost la Social Media Summer Camp 2012 | M A N A F U *