Optimizare landing page. Sau despre lucrurile basic

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Am văzut infograficul de mai jos (ocazie cu care m-am și abonat să aud ce mai zic cei de la Invesp). M-am uitat pe el și mi-am zis în barbă ”păi e de bun simț ce zic oamenii ăștia aici, nu au inventat apa caldă”. Moment în care mi-am dat seama că a gândi așa e o mare eroare. Pentru că, din păcate, în enorm de multe cazuri ceea ce ne lipsește ca să facem o treabă corespunzătoare nu e talentul, inovația, energia, determinarea și alte atribute de astea pozitive și de-a dreptul motivaționale, ci lucrurile de bază. Să mă explic.

Hai să luăm ca subiect de discuție infograficul de mai jos. Care ne spune despre optimizare landing page. Sunt lucruri basic, de bun simț, repet asta. Bun, acum ia uitați-vă voi la fiecare pătrățică de acolo din infografic și spuneți-mi câte din lucrurile alea BASIC le faceți. Exact, foarte puține. Sau foarte pe fugă. Dând din mână că sunt irelevante, mai importante sunt altele, nu astea simple și deloc atractive. Doar că, așa cum ne-a învățat viața, chestiunile de bază sunt decisive de multe ori atunci când vrem să facem ceva care să fie corespunzător, ca să nu folosesc cuvinte mari.

Hai să o zic altfel. Degeaba ți-ai tras un acoperiș de foioioi, de se miră lumea ca la țircus, dacă fundația casei tale este făcută pe ceva chirpici amestecat cu niște moloz rămas de la ceva CAP dărâmat în urmă cu vreo 14 ani. Căci frumosul tău acoperiș se va duce dreaqu foarte impregnant în momentul în care fundația, basicul adică, se duce să facă nani definitiv.

Bun, acum mă scuzați, căci am treabă. Mă pun să analizez un pic ceea ce fac eu acilea în 2.0 și să văd peste ce chestii basic am sărit cu o lejeritate apocaliptică. Și să încerc să remediez ce se mai poate remedia. Dacă se mai poate remedia, desigur.

How to Optimize Your Landing Page

Infographic by- Invesp

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Optimizare landing page. Sau despre lucrurile basic”

  1. La informatia data: intro-ul a fost ff bun cu un „call to action” la constientizarea publicului asupra acestor aspecte despre care trebuie sa ti cont la un site / magazin online

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)