Brandul de blogger

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Este a treia oară în câteva zile când dau un link către Dragoș Alexa. Și simt imperios necesar să fac niște precizări. L-am cunoscut personal pe Dragoș acum vreo 2 săptămâni, când am fost la Cluj-Napoca. Și mi-a plăcut instant de el. Fără fandoseli, fără fițe, om normal (mă rog, în măsura în care poți fi normal în ziua de astăzi :D), cu care – și aici punctează decisiv oricine in my book – te poți hlizi corespunzător. Înainte auzisem despre el că e de comitet de la mai multă lume din Cluj, dar no, știi cum e, până nu bați palma cu omul, nu bați palma cu omul :))

Astăzi îl mai lovesc cu un link. Despre brandul de blogger. Cu mențiunea că i-am furat și prezentarea de mai jos. Ca s-o fac de rușine în târg, nu de alta :))

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

20 thoughts on “Brandul de blogger”

  1. Pingback: Metode banale de blog branding | Aventurile mele

        1. Aveti dreptate, nu merita sa cititi prezentarea lui Dragos. Sunt sigur ca voi stiti mai multe si mai bune despre chestiunea in cauza. Si le aplicati cu succes. Eu, mai from the countryside, nu ma impiedic in chestiuni de astea minore. Da’ ce stiu io, fireste, despre brandul de blogger, mai nimic, desigur.

          1. Cristi, eu am zis ca mai sanatos ar fi fost sa nu-si fi continuat prezentarea dupa o greseala care nu-si avea locul acolo. Nicidecum ca nu merita sa-i citesc / citim spusele sale.

            Exista o posibilitatea ca eu sa nu stiu mai multe ca el, e drept, „despre chestiunea in cauza” tocmai pentru ca nu „o aplic cu succces” (deh, n-am nici traficul lui zoso, nici piscotul lui arhi si nici – aici completezi cu ce-ti spune google despre mine).

            Totusi, iti pot recomanda persoane care-i depasesc cu mult experienta in Branding si care-l pot ajuta sa-si dezvolte cunostintele in domeniu. I-ar veni bine. La brand, zic.

  2. @alin
    Fair enough. Dar eu tot cred ca aste cu ”ca si” sunt mizilicuri, care se pot intampla oricu. Raportat la continut, zic. Ma enerveaza sa ma uit doar la forma, de aia trec cu lejeritate peste asa ceva.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)