Aș vrea să îmi spuneți cum vi se pare acest clip

Pe mine mă cam emoționează. Din mai multe puncte de vedere. Care, dacă mă credeți, atâta cât mă cunoașteți, nu are nici o legătură cu faptul că face parte dintr-o campanie Vodafone. Ci are imensă legătură cu faptul că îndeamnă la (mă iertați, nu găsesc un cuvânt mai bun în această dimineață…) asociativitate. În numele acestui gând fantastic atunci când te oprești un pic din ceea ce faci și încerci să îl urmezi: hai să facem bine împreună.

A face bine cuiva nu are cum să fie o noțiune teoretică, rămasă în suspensie undeva între niște pagini de manual și câteva cuvinte aruncate pe un blog. A face bine înseamnă să atingi acea stare de frumusețe interioară (pe care toți o putem atinge, doar să vrem asta) care se activează atunci când, fie doar pentru câteva clipe, ne gândim doar la ceilalți și uităm de orice altceva. Și veți vedea că, de fapt, atunci când ne gândim la ceilalți ne gândim, în primul și în primul rând, la noi :)

Aș vrea să îmi spuneți cum vi se pare clipul de mai jos. Nu care realizare tehnică sau faze de astea, că nu mă pasionează decisiv așa ceva. Ci din punct de vedere al mesajului pe care îl transmite. Și să discutăm apoi despre cum faceți voi să faceți bine cuiva. Căci știu că vă ocupați și cu așa ceva :)

9 comentarii la “Aș vrea să îmi spuneți cum vi se pare acest clip

  1. Bancul Zilei Răspunde

    Clipul intradevar are un impact emotional destul de puternic, dar pentru mine cel mai bun clip vazut pana acum ramane cel de la Cosmote cu fluturele.
    Cat despre lucruri bune, cred ca fiecare din noi face sau daca nu ar trebui sa faca lucruri bune! Eu cred foarte mult in karma si cred ca tot ceea ce facem in viata asta se va intoarce la noi sau daca nu intr-o alta viata, deci incerc pe cat posibil sa fac numai lucruri bune! Si ca sa si exemplific.. pot incepe cu banalul loc acordat intr-un autobuz pe vremea cand eram student….(aveam inca rabdare si cei 7 ani de acasa.. poate si pentru faptul ca eram din provincie si inca mai aveam rabdare) si orice fel de ajutor pe care il pot oferi neconditionat!

  2. Cris-Mary Răspunde

    Imi place ce a gandit Vodafone, este intradevar o reclama care te pune pe ganduri. Ma bucur ca am avut dreptate ca atinge mai multe teme sociale, realitati de care stim dar poate daca nu le-am vazut asa la gramada nu au avut acelasi impact asupra noastra. Si da, unde-s multi puterea creste! Frumos ! O zi faina!

  3. Mediatorul Răspunde

    Este ca un „boost” de energie pozitiva. :) Este placut cand vezi ca marile companii mai baga bani si in spoturi publicitare care transmit si un mesaj mai uman, sa-i spunem. Sper ca acest clip sa aiba si rezultatul scontat (si nu ma refer aici la cresterea vanzarilor).

  4. Ovidiu Bordeut Răspunde

    Bun, ideea e foarte buna.

    Critici si comentarii:
    1. Puţin cam lung (poate plictisi, regula primelor secunde) şi ideile neaccentuate „forţează” privitorul să facă un efort suplimentar (faţă de alte reclame) să înţeleagă mesajul. Poate ca asta se si doreste, nu stiu.
    2. Surprinzatoare alegerea de nuante de gri si albastru, pentru un mesaj de „impreuna” nu transmite ‘caldura’ necesara.
    3. Neinspirată alegerea unei intersecţii în care se încalcă regulile de circulaţie, deci toţi cei care sunt „împreună” acolo nu prea sunt in cel mai bun moment al lor. :)
    4. Vocea: putintel cam trista si plata pt un mesaj optimist.

    Altfel, repet, ideea e laudabila. Sper sa prinda.

  5. Roxy's blog Răspunde

    Imi place mult :)
    Cei de la Vodafone au avut o idee foarte buna :)

  6. Alex Răspunde

    Un clip emoţionant ce te pune pe gânduri şi în acelaşi timp te face să-ţi doreşti un abonament Vodafone!:D Dacă ar fi să îl descriu într-un singur cuvânt, acela ar fi: GENIAL!

  7. Natural Răspunde

    Superb! Pe langa jde’ miile de reclame obisnuite si enervante, asta este cu totul altfel. Iar reclama pentru Vodafone este ca o concluzie scurta, de cateva secunde.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: