Mă apucă pe mine să vă provoc să ghiciți care o să fie brandurile care o să intre în top. După care rămân cu gura căscată. Căci Irina a ghicit la marele fix Top 3 Social Brands :D Drept pentru care am executat prea frumosul interviu de mai jos.
Pentru inceput (ca asa e frumos :D) sa ne spui ce faci tu in viata de zi cu zi. Fie ca e in 2.0, fie ca e in offline, cum si ce vrei tu sa ne zici.
În viaţa de zi cu zi fac ce facem toţi. Sunt o răsfățată. Pentru că lângă mine, am zi de zi, trei bărbați adevărați. Copilul, soțul și cățelul. Ei imi ocupă timpul și îmi bucură sufletul. Un job de documentare (research) care-mi mănâncă aceleaşi ingrediente ale existenţei (timp+suflet), dar care nu mă plictisește niciodată, fiindcă zilnic mă lovesc de noi provocări și asta mă face să caut și să citesc foarte mult. În plus, o mare pasiune pentru fotografie în care investesc benevol şi timp, şi suflet. Cât despre online, mă caracterizează 1% inspirație și 99% transpirație, atât pentru blogul personal, cât și pentru cel colectiv.
2 thoughts on “Ipocrizia e mai greu de depistat în lumea 2.0”
Eu am nimerit doar unul din 3, Pepsi Romania :) Damn!! Oricum..felicitari doamnei pentru deductie.
@Roxani
Nu ma intreba daca eu as fi nimerit inainte macar una. Ca nu ti-as raspunde :))