Cu ce îi ajută pe cei de la Fratelli un blog?

Întreb nu la mișto, căci viața a făcut în așa fel încât să ajung să fiu foarte apropiat de PR-ul celor de la Fratelli și să și cunosc îndeaproape strategia lor de comunicare. Pe care nu o discut acilea, căci nu e de competența mea, dar am ținut să fac această remarcă. Pentru a mă da mare, desigur :D

Întreb ce întreb în titlu pentru că aș vrea un răspuns serios de la voi. Adică la ce îi ajută blogul pe cei de la Fratelli în condițiile în care, oricum, clubul e cam full tot timpul, au peste 40.000 de like-uri pe facebook, adică, pe românește, nu prea aveau nevoie de blog.

Și totuși…

19 comentarii la “Cu ce îi ajută pe cei de la Fratelli un blog?

  1. Roxana Răspunde

    nu fac parte din echipa lor si nici nu stiu despre strategia lor de comunicare insa ma gandesc ca blogul nu e facut sa le aduca oameni in club, caci acolo asa cum ai zis si tu stau f bine, ci probabil pt ca e frumos sa comunice cu clientii lor. comunicarea brandurilor pe blog sau site-uri , daca e facuta cum trebuie (si in cazul lor cred ca e) e menita sa formeze in mintea clientilor o imagine nice and friendly, sa-i aduca mai aproape de brand, sa-i fidelizeze + sa-i informeze.

  2. Andreea Răspunde

    cred ca important este sa iti mentii clientii nu este suficient doar sa te multumesti cuc e ai in prezent, chiar daca acum clubul este plin nu inseamna ca si peste 5 ani ar sta la fel lucrurile, cred ca aici este vorba de o strategie pe termen lung, poate chiar o strategie de dezvoltare si nu doar de mentinere

  3. gaby Răspunde

    Nu se compara blogul cu facebook-ul. Parerea mea

  4. Cristian China Birta Răspunde

    @Roxana
    Sefa, cu tine nu ma joc, ca tu le stii prea bine :))

    @Andreea
    Corect. Si mie mi se pare ca e o strategie pe termen lung. Adica vorbim aici de niste ani, nu cateva saptamani :)

    @gaby
    E o generalitate ce zici matale :D Poti vorbi mai aplicat in ceea ce priveste Fratelli?

  5. Cris-Mary Răspunde

    Poate pentru simplu motiv ca cineva de acolo vrea sa ne povesteasca prin articole evenimentele si tot ceea ce se intampla acolo.Poate vor sa faca mai multe decat facebook-ul le permite in sensul ca uneori cateva poze aruncate pe facebook nu sunt de ajuns sa spui despre un eveniment, etc.. Eu asa ii vad sensul si am scris asta inainte sa deschid pagina lor de blog. Dupa ce am deschis-o mi-am dat seama ca aveam dreptate :)

  6. reLAX Răspunde

    Discuta cu fanii :)

  7. Florinel Chis Răspunde

    Poate pentru ca la cautari de genul asta:
    https://www.google.ro/search?q=preturi+in+fratelli
    sa nu mai apara parerile mele pertinente ci opinia lor oficiala mai sus…

  8. Florinel Chis Răspunde

    Un blog ii ajuta sa pana si o parere oficiala pe google, langa parerile consumatorilor… daca o sa faca asta.
    Ar putea interactiona cu publicul sa vada pe cine sa mai aduca, cu toate ca facebooku’ acoperea si asta…

    Mai sunt alte branduri care au blog pentru ca aia de la PR le-au vandut pachetul si trebuiau sa explice pe ce le iau banii…

  9. Florinel Chis Răspunde

    ps: pune si tu un plugin d’ala de editare commenturi…

  10. Dan Comșa Răspunde

    Să ai blog acum este o fiță.

  11. Dorel Răspunde

    Pai club de fitze sa nu abordeze ultimul trend si in materie de blog?era pacat,au si ei niste standarde.

  12. Traian Răspunde

    Ne mira sincer ca n-ai inteles : pai si Bianca Dragusanu are :P ( sigur ca din decenta nu dau link ) :D

  13. Cristian China Birta Răspunde

    @Florinel Chis
    No asa da, acum inteleg ce ai vrut sa zici :D Ai putintica rabdare, stimabile, ca le rezolvam pe toate cat de repede :)

    @Dan Comsa
    Pe undeva, imi pare ca nu m-am prins ce vrei sa zici. Dar cred ca eu sunt de vina, desigur.

    @Dorel
    Apoi daca bloggingul e ultimul trend, inseamna ca io acum am terminat liceul :D

    @Traian
    Oooo, ce onoare sa o intromisionati pe Bianca in aceasta discutie… Apreciem decenta, este ceea ce ne deosebeste de vedete… =))

  14. cristina Răspunde

    Blogul lor este pentru a pastra clubul plin. Poate nu multi stiu, insa in acest domeniu este mai usor sa atragi clienti la inceput, pentru ca este nou, decat sa ii transformi in clienti fideli, pentru ca mereu apar noi cluburi care pot sa atraga prin altceva. Pastrand o comunicare mai mult sau mai putin constanta cu fanii sau clientii, cum vreti sa-i numiti, se asigura ca acestia incep sa se ataseze de brand, de club, si sa continue sa il frecventeze pentru ca intervine loialitatea.

  15. Cristian China Birta Răspunde

    @cristina
    Din cate stiu eu, cei de la Fratelli sunt de ceva vreme pe piata si nu au avut niciodata problema sa umple clubul. Dar poate ca nu am eu informatii destule, ca nu prea e zona mea de interes :)

  16. Ciprian Neculai Răspunde

    @Cristian, trebuie sa-i dau dreptate @Cristinei. Faptul ca ei reusesc sa-si mentina clientii este de laudat si de apreciat. Este intr-adevar greu sa-ti pastrezi clientii in domeniul asta, insa se pare ca ei fac bine ce fac. Blog-ul nu vine decat ca o completare a acestei strategii …

  17. Catalin Răspunde

    Cu putina vreme in urma am participat la conferinta PR Beta de la Timisoara. Oamenii aia de acolo au vorbit la un moment dat despre clubul D’arc si despre investitia lor continua in online (doar in facebook, in cazul lor). Principalul argument era ca ei „isi descopera in permanenta clientul”. Altcineva (era @manafu) spunea ca in timpurile mai noi, PR-ul modern a devenit o strada cu doua sensuri, iar comunicarea trebuiesa fie bidirectionala. Tot acolo, parca Sorin Psatta vorbea despre cei de la Starbuck’s care au dezvoltat o platforma online pentru a-si asculta clientii.
    Cred ca in cazul celor de la Fratelli rolul blogului este cel de comunicare. E drept ca poate fi facuta comunicarea si prin site, dar blogul o transforma intr-una mai interactiva, in una bidirectionala (prin posibilitatea commenturilor). Plecand de la vestita expresie „daca nu esti pe facebook, nu existi”, prezenta in blogosfera este o conditie sine qua non pentru succes in randul afacerilor de timp liber (poate ca pentru altele nu e asa de obligatorie). Nu in ultimul rand, blogul poate fi o zona de comunicare initiata de client pentru bussiness. E bine sa iti poti spune parerea din proprie initiativa. Pe blog poti sa o faci.
    Concluzie: blogul e platforma de comunicare personala, bidirectionala, libera.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: