Hai să învățăm 2.0 împreună: Cum faci prețul unui domeniu .ro?

NOU: precomandă cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și primești și un autograf.

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Se dau următoarele
Domeniul omfericit.ro. Care este de vânzare. Din motive care nu fac obiectul discuției de față.

Se cere
Există cineva interesat să cumpere un astfel de domeniu? Sau ar prefera să ia același nume dar pe .eu, .org și alte de astea?
Cum poate să stabilească proprietarul cât să ceară pe el?
Voi cât ați da maximum pe un astfel de domeniu?
Dacă aveții resurse pe care să le recomandați pe chestiunea în cauză, feel free să o faceți.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

8 thoughts on “Hai să învățăm 2.0 împreună: Cum faci prețul unui domeniu .ro?”

  1. In primul rand, trebuie sa stii ca o taxa de transfer a proprietatii este undeva la 60Euro (Adica, mai mult decat domeniul in sine, cu mult mai mult de fapt).
    Cat despre clienti, depinde de domeniul de activitate al celui ce-l va cumpara, va oferi mai mult sau mai putin, altfel, nimeni nu-l va cumpara pentru a colecta domenii la portofoliu.
    Mult succes cu vanzarea.

  2. Dacă ar fi vorba de un blog personal, ar merge la perfecţie cu .eu.
    Dacă ar fi vorba de ceva gen dezvoltare personală, gen ce face Ştefan Murgeanu, atunci merge .ro.
    Mai departe, cred că suma depinde de cât de puternice sunt motivele. Normal, suma de după cei 60 euro.

  3. Pentru stabilirea preţului, pe lângă taxa de transfer, aş fi atent la vechimea domeniului (cu cât mai vechi, cu atât mai bine – ca şi un vin bun :)), la cât de brandabil poate fi, la numărul de backlink-uri (cu cât mai multe, cu atât mai bine – de aceea contează vechimea), la page-rank şi, dacă există sau a existat deja un site pe domeniul respectiv, la trafic.

    De asemenea, aş mai avea în vedere şi numărul de căutări pe cuvintele cheie din numele domeniului.

  4. Ai dreptate Bogdan, face parte din brandingul meu si cine sunt eu de fapt (deci mult mai mult decat branding). Dar…. stai linistit ca nu ma pierd, „coc” ceva. Si nu e doar pt Romania.
    :p

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)