Să învățăm împreună 2.0: Cum refuzi o campanie

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Se dau următoarele
Primesc un comunicat de la tovarășul Matei Psatta (apropo, să ne trăiască acest tânăr PRist, care a împlinit recent o vârstă indecent de indecentă :D). În care mă informează despre Adrenaline, noua băutură energizantă apărută pe piață. Cu niște poze faine și un clip, pe care puteți da un ochi aici, dacă vreți. I-am spus că io nu beau energizante de astea și că nu am băut niciodată. Nu că le-aș considera rele sau faze de astea. Doar că nu am treabă cu ele. Drept pentru care nu voi scrie pe chinezu.eu despre Adrenaline, căci nu ar fi fair să zic despre asta dacă nu e pe coraconul meu. Dar că voi pune informația pe sportlocal.ro (cu P de rigoare), că doar astfel de băuturi se pupă cu partea de sport.

Se cere
Să spuneți dacă am procedat bine sau nu. Cu argumente, firește.
Să spuneți cum procedați voi în cazuri de astea. Fără argumente, că aici e clară treaba :D
Să spuneți ce mai aveți voi de spus in această chestiune. Cu argumente, firește.

PS. Pentru cei care își spun în barbă că am găsit o modalitate șmecherească de a scrie, totuși, pe chinezu.eu despre această băutură energizantă, dap, m-ați prins. Dar, dacă tot m-ați prins, vă rog să îmi spuneți cum aș fi putut să scriu altfel această postare dacă nu aș fi dat exemple. Hai că puteți :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

7 thoughts on “Să învățăm împreună 2.0: Cum refuzi o campanie”

  1. cu siguranta puteai si fara nume si linkuri…cred ca si daca vb la general tot ne prindem ca daca nu e pe calapodul tau nu merge ;). dar na, uite ca mai taiem din picior si incape. keep up…

    1. @Adrian Ciubotaru
      Am folosit termenul ”campanie” in sensul mai larg, care sa cuprinda orice forma de promovare a unui produs. Chiar daca nu e platita, cum este, de altfel, cazul de fatza. Ca altfel daca intram iar in discutii despre ce este si ce nu este o campanie, ne apuca alta campanie :))

  2. Se pare ca ai gasit o modalitate corecta de a scrie despre ce nu vrei sa scrii :)

    Si cine plateste o campanie in care sa aflam ce este o campanie ? :) ca sa nu ne mai apuce alta campanie :)

    P.S. Bautura asta contine taurina ? ca atunci stiu persoana potrivita sa conduca, campania de promovare . (stiu, sunt rau de data asta)

  3. Pingback: Campaniile saptamanii 23-29 aprilie din blogosfera romaneasca | refresh.ro

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)