Cum mi-a devenit un brand brusc nesuferit

Aștept să văd și fotografia cu un Oreo undeva între penis și vagin, în timpul actului sexual, căci, nu-i așa, dacă mergem pe logica asta irefutabilă, laptele curge peste tot și nu are rost să ne împiedicăm de chestiuni față de care ar trebui să avem un minim respect, nu-i așa?

Și uite cum un brand care îmi era nici prea prea, nici foarte foarte, îmi devine brusc totalmente nesuferit. Și așa o să rămână multă vreme.

Sursa: Mediafax.

13 comentarii la “Cum mi-a devenit un brand brusc nesuferit

  1. Razna Răspunde

    Ce urât și scârbos. Ai perfectă dreptate, acum chiar că a devenit nesuferit…

  2. L.I. Răspunde

    Postarea ta a starnit discutii si interpretari diferite, poti sa fii mai explicit si sa ne spui mai exact ce nu ti-a placut la reclama (faptul ca apare un san, ca bebelusul prea mic pentru biscuiti etc.) si de ce anume ai facut paralela penis-vagin?:) Multumesc anticipat:)

    • chinezu Răspunde

      @L.I.
      Atunci cand folosesti un gest atat de personal si de natural sa vinzi un biscuite, fortand asocierea cu laptele matern, mai trebuie explicat de ce imi repugna asa ceva?

  3. L.I. Răspunde

    Asta e, unii suntem mai grei de cap:)). Si primul comentariu, cu „urat si scarbos” nu ne-a adancit mai rau angoasa existentiala; crezi ca primul comentator ti-a inteles mesajul?:) Daca era foarte clar nu ar fi aparut discutii contradictorii, dar au fost cel putin 3 interpretari date postarii tale:)). Multumesc de explicatie, ma simt usurata, si eu interpretasem aiurea, din pacate:(

    • chinezu Răspunde

      @L.I.
      Nu cred ca e nimeni greu de cap. Doar ca fiecare are propriu sistem de a se raporta la ce se intampla in lume. Pentru mine a face o astfel de fotografie este echivalent cu o lipsa de bun simt elementara. Altora li se pare ok, ba chiar creativ. Asa ceva e pe sistemul pro sau contra si atat, nu exista nuante de gri.
      La fel si @razna, crede ca e scarboasa. E parerea lui. Dur spusa, dar asa simte.

  4. Sorin Voiculescu Răspunde

    Reclama este proasta, de ce sa asociezi una cu alta nu inteleg.

  5. loredana Răspunde

    Doamne ce tampenie,nu am vazut aceasta img pana acum…

  6. frmshk Răspunde

    Mă întreb ce o fi fost în mintea lor, ce-or fi vrând să spună, de fapt?! Da, ok, am înțeles din reclamele lor, se zice de biscuitul ăsta că e biscuitul preferat al laptelui dar… care o fi legătura cu laptele matern? Nici copilul așa mic nu mănâncă încă biscuiți, nici biscuiții nu se fac din lapte matern… sau? Da, și mie mi se pare o idee proastă. Erau suficiente reclamele cu copiii si destul de sugestive. Asta chiar n-are nici o logică. Na, nu toate campaniile sunt reușite…

  7. chinezu Răspunde

    @frmshk
    Sunt sigur ca au o explicatie de aia de cateva pagini scrise marunt. In care ti-ar spune ca nu ai inteles tu ce au vrut sa zica ei, nu ca e de o tristete maxima ce au facut. Dar si-ar raci gura de pomana. Cel putin in cazul meu.

  8. gaby Răspunde

    Au vrut sa iasa in evidenta si au reusit, doar ca negativ

  9. Calin Andreea Daniela Răspunde

    nici eu nu inteleg aceasta asociere…sunt mama, iar acel biscuite nu are nimic de-a face cu alaptarea…si nu e ceva scarbos in a-ti alapta copilul, apropo…

    • chinezu Răspunde

      @Calin Andreea Daniela
      Scarbos cred ca se referea la asocierea comerciala dintre un biscuite si alaptat, nu la alaptatul in sine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: