Cum mi-a devenit un brand brusc nesuferit

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Aștept să văd și fotografia cu un Oreo undeva între penis și vagin, în timpul actului sexual, căci, nu-i așa, dacă mergem pe logica asta irefutabilă, laptele curge peste tot și nu are rost să ne împiedicăm de chestiuni față de care ar trebui să avem un minim respect, nu-i așa?

Și uite cum un brand care îmi era nici prea prea, nici foarte foarte, îmi devine brusc totalmente nesuferit. Și așa o să rămână multă vreme.

Sursa: Mediafax.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

13 thoughts on “Cum mi-a devenit un brand brusc nesuferit”

  1. Postarea ta a starnit discutii si interpretari diferite, poti sa fii mai explicit si sa ne spui mai exact ce nu ti-a placut la reclama (faptul ca apare un san, ca bebelusul prea mic pentru biscuiti etc.) si de ce anume ai facut paralela penis-vagin?:) Multumesc anticipat:)

  2. Asta e, unii suntem mai grei de cap:)). Si primul comentariu, cu „urat si scarbos” nu ne-a adancit mai rau angoasa existentiala; crezi ca primul comentator ti-a inteles mesajul?:) Daca era foarte clar nu ar fi aparut discutii contradictorii, dar au fost cel putin 3 interpretari date postarii tale:)). Multumesc de explicatie, ma simt usurata, si eu interpretasem aiurea, din pacate:(

    1. @L.I.
      Nu cred ca e nimeni greu de cap. Doar ca fiecare are propriu sistem de a se raporta la ce se intampla in lume. Pentru mine a face o astfel de fotografie este echivalent cu o lipsa de bun simt elementara. Altora li se pare ok, ba chiar creativ. Asa ceva e pe sistemul pro sau contra si atat, nu exista nuante de gri.
      La fel si @razna, crede ca e scarboasa. E parerea lui. Dur spusa, dar asa simte.

  3. Mă întreb ce o fi fost în mintea lor, ce-or fi vrând să spună, de fapt?! Da, ok, am înțeles din reclamele lor, se zice de biscuitul ăsta că e biscuitul preferat al laptelui dar… care o fi legătura cu laptele matern? Nici copilul așa mic nu mănâncă încă biscuiți, nici biscuiții nu se fac din lapte matern… sau? Da, și mie mi se pare o idee proastă. Erau suficiente reclamele cu copiii si destul de sugestive. Asta chiar n-are nici o logică. Na, nu toate campaniile sunt reușite…

  4. Pingback: Cum e să te simți … european (II) « Ciprian Pardău

  5. @frmshk
    Sunt sigur ca au o explicatie de aia de cateva pagini scrise marunt. In care ti-ar spune ca nu ai inteles tu ce au vrut sa zica ei, nu ca e de o tristete maxima ce au facut. Dar si-ar raci gura de pomana. Cel putin in cazul meu.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)