De ce am participat la ”Portret de bărbat”

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Pentru că m-a invitat Răzvan. Altă explicație mai directă și mai simplă nu există. Dar ca să înțelegeți mai bine, hai să vă spun cum a fost.

Când m-a întrebat Răzvan dacă vreau să particip să ”îl trollăm” un pic pe Șuțu cu Portret de femeie, am zis că nu pot face așa ceva, pentru că Șuțu e prietenul meu. Dar Răzvan m-a asigurat că o să fie ceva funny, căci și el apreciază ce face Cristi la Foto Union. Așa că m-am dus pe mâna lui. Și au ieșit niște poze chiar mișto :)

E drept că nu știam că parodia va conține faza cu ”apa chioară” ca răspuns la prezența Pepsi pe varianta inițială a campaniei lui Șuțu, lucru la care, când am văzut produsul final, am cam strâmbat un pic. Pentru că mi s-a părut un pic forțată treaba. Mai ales că, presupun că lumea știe deja, îmi place foarte mult ce face Pepsi în social media. Pentru că una este să te ”joci” cu persoane și alte cu brandurile pentru care respectivele persoane au garantat, cum ar veni, la un moment dat. Și care branduri, de altfel, zău dacă au vreo vină :) Dar no, am intrat în horă, o joc până la capăt…

Am văzut tot felul de reacții la campania asta parodică. Pe care nu le comentez. Pentru că fiecare filtrează cum vrea mesajul acestei campanii. Eu doar mă uit la aceste reacții și înțeleg mai multe despre anumiți oameni. Atât. Căci de distrat când am făcut fotografiile ne-am cam distrat :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

19 thoughts on “De ce am participat la ”Portret de bărbat””

  1. Pingback: Portret de bărbat « Rectangles and Squares

  2. Cristi,

    Pepsi e un brand destept si sunt sigur ca oamenii aia au simtul umorului. Deci nu cred ca e motiv de facut griji. :)

    Te saluta violonistul cu cheie reglabila! :D

  3. reactia lui sutu e cam deprimanta, in special comentariile lui de la articol. insa, plm, ce va mirati. e doar un jurnalist. iar fi a jurnalist nu este ceva exceptional si nu cere intelepciune sau umor

    1. @pingu
      Daca macar jumate din jurnalisti ar fi cum e Sutu, of ce presa faina am avea… Cat despre intelepciunea si umorul lui, imi permiti sa am parerea mea care este totalmente contrara cu a ta?

  4. Foarte tari pozele din campania cu bărbați! Mai ales că pe tine și pe Criserb chiar vă văd meșterind fel de fel de lucruri prin casă zilnic. Mi se pare frumos că putem să vedem parcă mai mult despre un om prin asocierea cu o meserie, sau cu o activitate de moment.

  5. Oameni diferiti, pareri diferite. Pb este ca nu stim sa motivam ceea ce nu ne place, sau ceea ce ne place. Daca nu sunt adeptul bauturilor racoritoare, nu inseamna ca ajunge un „DEZASTRU II PEPSI”. Poate ofer cateva explicatii. Asa este cu orice articol aparut… detalii si pareri.

  6. Cred că portret de bărbat e „mai artistic” decât portret de femeie… dar nu cred că „artistic” s-a dorit iniţial. Dincolo de asta… am şi eu un TV de reparat… dacă tot veni vorba. :D

  7. Pentru Sutu si Foto Union miza acestei campanii este importanta si eu am fost surprinsa sa vad ca tu si altii despre care credeam ca le respecta munca lui Cristi si lui Radu ati vrut sa „glumiti” pe seama lor. Chiar si daca era o joaca nevinovata.
    Poate sunt subiectiva, pentru ca si eu am suferit mult cand am fost „troll-ata”, dar chiar si un om din exteriorul micii noastre comunitati cred ca e de acord ca anumite lucruri nu tin de simtul umorului.

  8. Pingback: O campanie funny si atat « Ivo Bobal

  9. Ba da, cred ca ii respecti, tocmai de-aia nu inteleg de ce ai vrut sa participi. De fapt inteleg: nu te-ai gandit ca le faci rau sau ca ii jignesti. Intr-un fel, cred ca proiectul nici nu le face foarte mult rau, poate doar ii supara foarte tare :)

  10. Misto poze, buna ideea, mai ales ca pe Alex Conu il cunosc si face lucruri de calitate. O observatie – pistolul ala de lipit era bagat in priza ca vad ca becul de contol nu este aprins, cel putin in poza de mai sus :D Io, un observator :)

    Referitor la chestia cu „trollatul” nu mi se pare atat de deplasata, nu jicneste si nu are ca idee promovarea cu aceeasi idee a unui alt brand, concurent sau nu… dar de dragul discutiei vad ca lumea se infierbanta… our style

  11. Apreciez ce face FotoUnion. In mod cert au depus mult efort in campaniile organizate. Putina lume realizeaza cata munca este in spatele unei astfel de campanii, si spun asta pentru ca am organizat campanii similare.
    Am observat apoi campania cu apa chioara si am apreciat-o si pe aceasta. Poate e fortata nota putin insa este o campanie reusita. Haideti sa ne pastram simtul umorului. Eu nu cred ca Pepsi sau FotoUnion au avut de suferit in urma acestei campanii, ci de castigat.

    Pentru cei ce masoara si compara „artisticul” din cele doua campanii, trebuie sa va spun cateva lucruri!
    Poate ca fotografiile din „Portret de femeie” nu sunt toate la fel de reusite ca cele din „Portret de barbat”. Insa nu uitati ca este o mare diferenta intre ele. Prima campanie a fost una deschisa oricui, in care fotograful si cu personajul se intalneau probabil prima data, iar in cea de-a doua campanie lucrurile au fost invers. In „Portret de barbat” personajele erau cunoscute de catre fotograf si probabil au si stat si au discutat despre fotografie. Au ales impreuna cadrul si tema fotografiei. La prima campanie nu a fost timp de asa ceva. Nu putem compara mere cu pere …

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)