Hai să învățăm 2.0 împreună: cum își spală un brand păcatul

Zic din start că nu aș fi abordat această chestiune acilea pe blog dacă nu s-ar fi discutat astăzi pe twitter despre cele două, hai să le zicem așa, ipostaze în care eu personal am văzut în ultima vreme brandul HP. Dar cum discuția a fost pornită, am zis că e bine să învățăm (sau să încercăm, desigur…) din ce s-a întâmplat. Fac mențiunea că prin gestul pe care l-a făcut față de Andrei, HP și-a spălat, în ochii mei, păcatul despre care vă vorbesc un pic mai jos :)

Se dau următoarele:
– HP a întârziat 3 luni acordarea premiului oferit în cadrul unei campanii pro bono prin Blogal Initiative pentru Lets Do It Romania.
– toți cei implicați am fost deranjați nu atât de întârzierea în sine, cât de promisiunile repetate că se va da premiul ”săptămâna următoare”.
– am înțeles de la Make, cel care trebuia să primească premiul (și l-a primit în cele din urmă) că nu a fost vorba despre HP direct, ci despre un dealer de-al lor. Orișicât, dealerul reprezenta brandul HP, așa că…
– acum HP face un gest foarte frumos față de Andrei, gest pe care îl salut corespunzător :)

Se cere:
–  să ziceți ce părere aveți voi despre ce am spus mai sus :)

21 comentarii la “Hai să învățăm 2.0 împreună: cum își spală un brand păcatul

  1. andrei crivat Răspunde

    io ce sa zic, is dispus sa le iert si pacatele viitoare, nu doar cele trecute :)))

    Da’ totusi, ca sa fim sinceri, una e HP si alta e un dealer HP. Parerea mea.

    Oricum, mi se spune in casca cum ca tre sa dau de baut. Cand te prezinti ? :)

    • chinezu Răspunde

      @andrei crivat
      Mah, zau ca mi-e doar de niste beri cu matale… :) Si zic sa auda toata lumea ca noi nu barfim lumea 2.0 cand ne intalnim, nuuuuu, ce vorbesti, domnle… =))

  2. andrei crivat Răspunde

    cine, noi ?!?!? ce-i aia barfa, in primu’ rand ?

  3. Daniela Răspunde

    Simplu: se ia campania, se scrie pe blog cand premiul este in „garajul” vostru. Sau daca nu va ocupati voi de trimiterea premiilor e nasol. Voi oricum luati $, ca esti tu (chinezu) atent ca premiile sa ajunga dupa cinspeani la castigatori e un gest frumos dar urat din partea celor ce au stabilit premiul respectiv si nu se pot tine sa-l trimita la timp.

  4. Cezarina Răspunde

    Neseriozitatea este ,,contemporana” si tot mai des intalnita! Daca o intalnim pana la cele mai ridicate ierarhii, si anume politice….. ce pretentii sa mai avem de la niste dealeri. Conducatorii statului promit si nu se tin de promisiuni, de ce altii nu le-ar urma modelul? Trist…din pacate.

  5. Simion Răspunde

    Neseriosi cei de la HP. Nu conteaza ca premiul a fost din partea dealearului, HP trebuia sa fie atent si sa-si respecte promisiunea.
    Parerea mea ca nu si-au „spalat pacatele” si responsabilii de la HP ar trebui concediati.

  6. Valentina B Răspunde

    Nu ar fi trebuit sa promita si sa tot repete ca „saptamana viitoare” se va trimite. Puteau sa spuna de la inceput ca va dura mai mult timp pana va ajunge in mainile norocosului castigator.

  7. Șerban Răspunde

    Părerea mea e că premiul trebuia să îl aveți deja „pe stoc”, nu să așteptați livrarea lui. HP nu prea are mare vină, cu atât mai mult cu cât nu a fost implicată direct în livrarea produsului. Terțe părți nu au legătură cu imaginea firmei, în cazul lui Make. Cum ar fi să cumpăr un laptop de la un magazin online (din zecile care există) și să mă plâng de faptul că producătorul laptopului e prost pentru că nu mi s-a spus „bună ziua” la livrarea produsului de către angajatul Gigel al firmei Gogu SRL?

    Despre celălalt caz nu pot spune mare lucru. Îmi vine greu să cred că o „problemă tehnică” dă cuiva de înțeles că s-a stricat un laptop. Oare a fost sunat și de către RDS, Electrica, REHAU, Beyler etc.?

    • chinezu Răspunde

      @Serban
      Asta cu stocul e tare, zau =)) Sigur ca intr-o lume perfecta (in care imi pare ca traiesti tu…) as ar trebui sa fie. Iar despre faza cu tertii, nu au citit atent. La campania de care spun HP Romania a zis ca da premiul. Ca a facut-o prin nu stiu ce dealea neserios, aia e problema lor. Oficial am fost briefuiti sa anuntam ca e campanie sustinuta de HP Romania.

  8. Simion Răspunde

    @Serban
    Chinezu mi-a luat-o inainte :) ca si eu vroaim sa citez ce scrie la Marius Matache: ” HP Romania in parteneriat cu System Plus” .
    Din asta inteleg ca HP Romania a fost implicat direct, iar ca dealearul a fost neserios este alta mancare de peste.

  9. Șerban Răspunde

    @chinezu Eu îți vorbesc de normalitate și tu mă iei la mișto. Oare ce față o să faci când o să te duci să-ți cumperi pâine și vânzătoarea îți va spune că vine imediat ce se macină grâul la moară?

    Să înțeleg că cu părerea despre articolul respectiv ești de acord, dacă nu ai zis nimic?

  10. chinezu Răspunde

    @Serban
    Recunosc, ai o logica ce ma depaseste la modul absolut…
    Care ”celalalt caz”? Ca nu inteleg…

  11. Șerban Răspunde

    Ăla cu problema tehnică ce „a fost sunat ca prin minune” de HP și întrebat „care-i baiul?”.

  12. chinezu Răspunde

    @Serban
    De postul lui Andrei Crivat vorbesti? Ca tot nu inteleg… Daca despre el e vorba, am zis ce aveam de zis in postare. Mai mult de atat zau daca mai are rost sa zic ceva.

  13. Pavel Răspunde

    Make nu e singurul care a aşteptat un premiu. Eu încă mai aştept un premiu ce trebuia să vină de ceva luni. Se practică :)

    • chinezu Răspunde

      @Pavel
      Sper ca nu de la BlogalInitiative.ro ca sparg ceva…

  14. BogDan Răspunde

    Am făcut greşeala să citesc comentariile. Zona crepusculară, pe cuvânt. M-au obosit atât de tare încât acum îmi va fi şi mai greu să scriu cronica la concertul lui Gabriel Cotabiţă! Na, treci pe la Chinezu pe blog, îţi asumi riscurile =)) Nasoală libertatea asta, nene!

  15. Cristian Sitov Răspunde

    Păi acum când au început să reinvestească în Cluj, HP nu și-ar mai fi permis încă o greșeală, nu? :)

    • chinezu Răspunde

      @Cristian Sitov
      Uite ca la asta nu m-am gandit :))

  16. Pavel Răspunde

    Nu de pe BlogalInitiative.ro, dar tot de pe urma unui concurs pe un blog.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *