Mă ajutați cu o părere despre vizualele astea politice?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Vă întrebam zilele trecute dacă a merge la o dezbatere pe tema istoriei liberalismului înseamnă că suntem simpatizați ai respectivei formațiuni. Iar pe principiul unde dai și unde crapă am văzut că mai mulți dintre voi mi-au zis că s-ar duce. Și cum programul meu pentru mâine la 11.00 s-a eliberat brusc, am zis să dau și eu o fugă la locul faptei, cum ar veni, adică la Cafeneaua Brătianu, Str. Doamnei nr. 9. Dacă mai sunteți doritori să participați, dați și voi un semn, să stăm grupați, să facem front comun, să ne dorim mai mult și împreună victoria, știți voi, de astea :D

Între timp, Alina Gorghiu, unul din inițiatorii dezbaterii, m-a întrebat dacă nu mă bag să o ajut cu jurizarea la concursul pentru un slogan pe tema votului curat. Cum are ea un stil care nu îmi permite să o refuz :D, am acceptat. Drept pentru care v-aș cere un pic ajutorul. Adică să îmi ziceți care dintre variantele vizuale de mai jos vi se pare cea mai bună pentru ideea de vot curat. Precizez că voi lua decizia de jurizare și pe baza recomandărilor voastre.

Mulțam :)

Lia Ardelean

Alex Calinoiu

Emil Cioanca

Cosmin Hypercube

Bogdan Simionescu

Andi Topala

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

29 thoughts on “Mă ajutați cu o părere despre vizualele astea politice?”

  1. Mie mi se pare ca nu sunt suficient de explicite pentru a fi pe intelesul acelei categorii de oameni care sunt capabili sa ofere un vot „pentru-un malai si doi pesti”. Cred ca ar trebui ca mesajele sa fie mai transante si mult mai simplu enuntate. Nu e cazul pentru subtilitati. Si cred ca ar fi bine sa se puna accent pe faptul ca bunastarea de care se pot bucura este absolut de moment, iar cei care incearca sa castige un vot printr-o astfel de metoda, nu sunt in stare sa il castige pe bune, prin setarea unor obiective sanatoase si prezentarea unui plan bine gandit si realizabil (daca vom avea noroc sa gasim in lista optiunilor si asa ceva). Propunerile lui Alex Calinoiu si a lui Andi Topala mi se par cele mai reusite.

  2. Pingback: ABC, vALLuntar și ceva mișcare. De weekend : Bogdan Antohe

  3. Emil Cioanca pare a fi cel mai inspirat. A folosit culorile PNL-ului, mesajul e destul de potrivit. Insa mi-as fi dorit sa vad mai multe vizuale politice! Stiu ca termenul e scurt dar as mai prelungi perioada, poate apare si altceva.

  4. Subliniind ce a spus adi şi anume „sloganul nu se adreseaza celor care inteleg……” iar cei care nu prea înţeleg pare mult mai mare decât ne imaginăm ,momentan din „ofertă” aş opta pentru sloganul lui Andi Topala .

  5. Ca si specialist in branding iti spun sigur Cristi ca variantele sunt cam complicate. Deci cel mai simplu ar fi cel mai bun. Oricum varianta cu bumerangul pare cea mai simpla, mai curata dpdv design si mai usor de inteles.
    Eu sunt didponibila maine si ce poate fi mai frumos decat sa iti incepi ziua la o cafea alaturi de prieteni si o dezbatere politica:)

  6. Pingback: ABC-ul liberalismului in poze « Alina Gorghiu Blog

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)