Mă ajutați cu o părere despre vizualele astea politice?

Vă întrebam zilele trecute dacă a merge la o dezbatere pe tema istoriei liberalismului înseamnă că suntem simpatizați ai respectivei formațiuni. Iar pe principiul unde dai și unde crapă am văzut că mai mulți dintre voi mi-au zis că s-ar duce. Și cum programul meu pentru mâine la 11.00 s-a eliberat brusc, am zis să dau și eu o fugă la locul faptei, cum ar veni, adică la Cafeneaua Brătianu, Str. Doamnei nr. 9. Dacă mai sunteți doritori să participați, dați și voi un semn, să stăm grupați, să facem front comun, să ne dorim mai mult și împreună victoria, știți voi, de astea :D

Între timp, Alina Gorghiu, unul din inițiatorii dezbaterii, m-a întrebat dacă nu mă bag să o ajut cu jurizarea la concursul pentru un slogan pe tema votului curat. Cum are ea un stil care nu îmi permite să o refuz :D, am acceptat. Drept pentru care v-aș cere un pic ajutorul. Adică să îmi ziceți care dintre variantele vizuale de mai jos vi se pare cea mai bună pentru ideea de vot curat. Precizez că voi lua decizia de jurizare și pe baza recomandărilor voastre.

Mulțam :)

Lia Ardelean

Alex Calinoiu

Emil Cioanca

Cosmin Hypercube

Bogdan Simionescu

Andi Topala

 

29 comentarii la “Mă ajutați cu o părere despre vizualele astea politice?

  1. Pavel Răspunde

    Emil Cioancă are cea mai interesantă idee.

  2. Laurentiu Horubet Răspunde

    Cum am spus din prima, eu particip.

    Multumesc

  3. Kathy Răspunde

    Mai toate-mi plac, insa Emil Cioanca e cel mai inspirat.

  4. Laurentiu Horubet Răspunde

    Votez pentru Adi Topala.

  5. Anda Răspunde

    Mie mi se pare ca nu sunt suficient de explicite pentru a fi pe intelesul acelei categorii de oameni care sunt capabili sa ofere un vot „pentru-un malai si doi pesti”. Cred ca ar trebui ca mesajele sa fie mai transante si mult mai simplu enuntate. Nu e cazul pentru subtilitati. Si cred ca ar fi bine sa se puna accent pe faptul ca bunastarea de care se pot bucura este absolut de moment, iar cei care incearca sa castige un vot printr-o astfel de metoda, nu sunt in stare sa il castige pe bune, prin setarea unor obiective sanatoase si prezentarea unui plan bine gandit si realizabil (daca vom avea noroc sa gasim in lista optiunilor si asa ceva). Propunerile lui Alex Calinoiu si a lui Andi Topala mi se par cele mai reusite.

  6. Ovidiu Răspunde

    Vot cumparat = viitor aruncat imi place si ar arata bine ca banner in coloana dreapta a unui blog

  7. Barbu Mateescu Răspunde

    Având în vedere publicul ţintă şi necesitatea unui mesaj clar, Cosmin Hypercube.

  8. Daniela Răspunde

    Mama pana si in online se face politica. :))

  9. Mirrored Smoke Răspunde

    Emil cioca a punctat cel mai bine !!

  10. Bogdan Pater Răspunde

    Ceva in genul: ‘Your vote is your voice. Be heard!’
    E mult mai puternic un mesaj pozitiv decat unul negativ in crearea de comportamente.

  11. Laci Răspunde

    Cosmin Hypercube rules :)

  12. albinuta veninoasa Răspunde

    Andi Topala, mi se pare mai pe intelesul tuturor.

  13. Nebunia Răspunde

    Eu oscilez intre Emil Cioanca si Andi Topala, dar cred ca pe Andi Topala as merge :) Mesajul sau s-ar potrivi cel mai bine, grupei de varsta cea mai activa la vot, pensionarii….

  14. GoldMidas Răspunde

    Ca de la grafician la grafician…. aleg Emil Cioanca

  15. Laurentiu Buica Răspunde

    Eu merg pe vizualul cu vot cumparat = vot aruncat. Mi se pare mai appealing decat celelalte si mesajul iese clar in evidenta.

  16. adi Răspunde

    Alex Calinoiu sau Andi Topala – sloganul nu se adreseaza celor care inteleg……

  17. pheideas Răspunde

    Chinezule, stii ce au toate in comun, nu ? :)))

  18. Nadine Olariu Răspunde

    Emil Cioanca pare a fi cel mai inspirat. A folosit culorile PNL-ului, mesajul e destul de potrivit. Insa mi-as fi dorit sa vad mai multe vizuale politice! Stiu ca termenul e scurt dar as mai prelungi perioada, poate apare si altceva.

  19. alin Răspunde

    Cosmin Hypercube si Andi Topala (cu mentiunea ca „odata” se scrie „o data” in contextul respectiv)

  20. alin Răspunde

    rectific: Emil Cioanca si Bogdan Simionescu.

  21. Vasile Răspunde

    Subliniind ce a spus adi şi anume „sloganul nu se adreseaza celor care inteleg……” iar cei care nu prea înţeleg pare mult mai mare decât ne imaginăm ,momentan din „ofertă” aş opta pentru sloganul lui Andi Topala .

  22. Raluca Răspunde

    Andi Topala. Imaginea batranei te duce cu mintea la pensii taiate si daca ai si vreun batran prin familie, tii minte mesajul.

  23. Sebi Răspunde

    Andi Topala sau Bogdan Simionescu ….

  24. florentin Răspunde

    Votez cu Andi Topala

  25. Roxana Pavel Răspunde

    Ca si specialist in branding iti spun sigur Cristi ca variantele sunt cam complicate. Deci cel mai simplu ar fi cel mai bun. Oricum varianta cu bumerangul pare cea mai simpla, mai curata dpdv design si mai usor de inteles.
    Eu sunt didponibila maine si ce poate fi mai frumos decat sa iti incepi ziua la o cafea alaturi de prieteni si o dezbatere politica:)

  26. Dragos Răspunde

    as fi facut un vizual cu un slogan vechi : „Alegatorule, arata-le ca tu ai puterea” ! ;)

  27. Alex Mielus Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: