Despre IKEA, The Practice, Hoinaru și, firește, bere

IKEA România a strâns peste 56.000 de euro pentru UNICEF și Salvați Copiii. Respect!

Deci cum e tipul ăsta cu pozele lui cu berea? :))

Ce poză mi-a putut pune și Hoinaru ăsta

The Practice a deschis sezonul de internship. Atâta cât contează, vă spun că fetele de acolo sunt super profi :)

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Despre IKEA, The Practice, Hoinaru și, firește, bere”

  1. Imi place ideea tipului cu „o bere in fiecare local”. ;) Suna a obicei bun si fain. Asa nici nu poti uita ce ai baut si pe unde. Si cand calatoresti e chiar mai usor sa retii lucrurile astea cand ai si dovezi.

    Cat despre poza lui Hoinaru, e tare fain. Dar m-am uitat la ea vreo 2 minute pana sa-mi dau seama ca e mai veche. Primul instinct a fost sa cred ca te-ai tuns. ;)

  2. Ikea a strans peste 56,000 de euro pentru UNICEF si salvati copiii….ca sa mai rascumpere din daunele aduse planetei (pe care acesti copii o vor mosteni) prin conceptul lor de mobila ieftina care se poate reinlocui dupa cum vine moda. Ai vazut clipul lui IKEA cu lampa care trebuie sa isi caute alta casa ?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)