Cum ar fi să îi zicem ”Revista printului” nu ”Revista presei”?

Înțelegeți din prima ce vreau să zic, presupun. Adică dacă tot mai sunt unii care fac așa numita rubrică ”revista presei” pe la televizor sau pe la radio și citesc doar din printuri, de ce să nu îi zică, pe principiul respectării adevărului, ”revista printului”? Căci ultima dată când m-am uitat pe fereastra 2.0 ”presă” înseamnă de ceva ani încoace mult mai mult decât printul. Numa zic…

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Cum ar fi să îi zicem ”Revista printului” nu ”Revista presei”?”

  1. incearca sa scoti cumva autoplay-ul de la video-ul ala :)) asta ca sa mai adaug ceva criticilor mele :D A si ar mai fi faptul ca site-ul nu este intodeaua in picioare cand vreau sa-l accesez.fix it :D Accept orice scuza :))

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)