Hai să afli cum te poate ajuta social media în procesul de recrutare. Și să înțelegi cât de important este brandul „șefului” pentru un potențial angajat :)

Este nepriceperea o scuză pentru add-uri aiuritoare?

Mai văd pe câte unii care lansează câte un add sau câte un outdoor sau un concurs cu un slogan absolut aiuritor și, din prea plinul simțănimtelor mele, le zic ”bre, sunteți loviți cu pucul? Nu vă ajută cu nimic să faceți de astea, ba chiar vă faultați singuri”. După care le explic raționamentul meu. Unul de bun simț, nu vă gândiți că sunt nuș ce mare specialist.

În 10% din cazuri mi se spune ”ești prost, nu știi despre ce vorbești”. Iar în celelate 90% reacția este ”vaaaai, ai dreptate, dar nu ne-am dat seama, nu am știiuuuuut”.

Este aceasta o scuză (că explicația nu am cum să îi zic) pentru add-uri precum cel de mai jos (dat pe twitter ieri de Ligia)? Eu zic că da, dar așa nu rezolvă nimic scuza asta…

9 comentarii la “Este nepriceperea o scuză pentru add-uri aiuritoare?

  1. UnPorc Reply

    No offense la adresa respectivei, dar daca a dat un tweet cu chestia aia inseamna ca a stiut ce face. Daca dadea drumul la un link catre un articol in care aparea si reclama era o alta treaba, asa….

    • chinezu Reply

      @UnPorc
      Nu inteleg ce zici… Ligia a vazut add-ul si l-a dat ca exemplu. Cum fac si eu de multe ori cand vad aiureli de astea. Cum sa dea link la articol, cum zici tu, cand asta e un add???

  2. UnPorc Reply

    Sorry, am inteles eu gresit contextul. Initiam am inteles ca a dat un tweet cu link strict catre reclama aia, cu ideea de a promova chestia respectiva. Poti sa stergi primul comentariu :D

  3. Mihai Reply

    Eu vad o reclama la un camin pentru persoane bolnave de Alzheimer. In afara de spelling-ul gresit si formularea ‘de lemn’ oarecum impusa de limitarile de spatiu si cerintele Adwords nu am ce sa ii reprosez. E probabil targetata pe persoanele care au membrii ai familiei in varsta si cu aceasta boala si care nu pot asigura supravegherea permanenta.

  4. Mircea Meşter Reply

    Vezi că îs “ad-uri”, de la “advertising” vine prescurtarea. Cu două d-uri sunt alea de pe Facebook :) Șterge dup-aia comentariu, dar aici am văzut, aici ți-am zis :)

    • chinezu Reply

      @Mircea Mester
      Nu il sterg. Caci daca mi l-ai pus aici, inseamna ca ai vrut sa apara, nu o mai da dupa curcubeu. Daca nu ai fi vrut, alegeai alta cale sa imi zici ce aveai de zis. Iti dai seama ca nici nu modific ce am scris, nu?

  5. Mircea Meşter Reply

    No nu-l șterge, dar schimbă alea :))

  6. Valentin Manescu Reply

    Mai bine le lasi asa!

    PS: As fi comentat mai mult dar prefer sa ma abtin! :|

  7. Gabi Reply

    Pai daca asta vand oamenii ce sa scrie in ad? Nu toti au ocazia sa vanda lucruri „cool”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.