Este nepriceperea o scuză pentru add-uri aiuritoare?

Mai văd pe câte unii care lansează câte un add sau câte un outdoor sau un concurs cu un slogan absolut aiuritor și, din prea plinul simțănimtelor mele, le zic ”bre, sunteți loviți cu pucul? Nu vă ajută cu nimic să faceți de astea, ba chiar vă faultați singuri”. După care le explic raționamentul meu. Unul de bun simț, nu vă gândiți că sunt nuș ce mare specialist.

În 10% din cazuri mi se spune ”ești prost, nu știi despre ce vorbești”. Iar în celelate 90% reacția este ”vaaaai, ai dreptate, dar nu ne-am dat seama, nu am știiuuuuut”.

Este aceasta o scuză (că explicația nu am cum să îi zic) pentru add-uri precum cel de mai jos (dat pe twitter ieri de Ligia)? Eu zic că da, dar așa nu rezolvă nimic scuza asta…

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

9 thoughts on “Este nepriceperea o scuză pentru add-uri aiuritoare?”

  1. No offense la adresa respectivei, dar daca a dat un tweet cu chestia aia inseamna ca a stiut ce face. Daca dadea drumul la un link catre un articol in care aparea si reclama era o alta treaba, asa….

    1. @UnPorc
      Nu inteleg ce zici… Ligia a vazut add-ul si l-a dat ca exemplu. Cum fac si eu de multe ori cand vad aiureli de astea. Cum sa dea link la articol, cum zici tu, cand asta e un add???

  2. Sorry, am inteles eu gresit contextul. Initiam am inteles ca a dat un tweet cu link strict catre reclama aia, cu ideea de a promova chestia respectiva. Poti sa stergi primul comentariu :D

  3. Eu vad o reclama la un camin pentru persoane bolnave de Alzheimer. In afara de spelling-ul gresit si formularea ‘de lemn’ oarecum impusa de limitarile de spatiu si cerintele Adwords nu am ce sa ii reprosez. E probabil targetata pe persoanele care au membrii ai familiei in varsta si cu aceasta boala si care nu pot asigura supravegherea permanenta.

    1. @Mircea Mester
      Nu il sterg. Caci daca mi l-ai pus aici, inseamna ca ai vrut sa apara, nu o mai da dupa curcubeu. Daca nu ai fi vrut, alegeai alta cale sa imi zici ce aveai de zis. Iti dai seama ca nici nu modific ce am scris, nu?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)