Breaking News! Despre Igiena Informației

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Cu scuzele de rigoare că internetul nostru cel de toate zilele ne mai face fițe și bagă în spam ce nu trebuie să bage de îmi dau seama la spartul târgului că puteam să lansez oferta asta către voi cu câteva zile în urmă și o fac doar acum, că așa s-a nimerit…

Așadar vă invit să fiți, una sau unul dintre voi, corespondentul oficial al chinezu.eu la evenimentul despre Igiena Informației. Căci eu, din diverse pricini, nu am cum să ajung și e păcat să nu fiu, totuși, prezent acolo prin intermediul unui reprezentant de mare angajament :D Ofer o invitație dublă la eveniment celei/celui care îmi va răspunde cel mai bine (după criteriile mele subiective, firește) la întrebarea ”Ce știați până acum despre igiena informației și ce credeți că veți învăța de la acest seminar?”.

Aștept răspunsurile voastre până maine, vineri 25 noiembrie, la ora 14.00, ca să pot anunța și eu după aia câștigătorul, ca să își poată face programul ca atare :) Succes.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Breaking News! Despre Igiena Informației”

  1. Foarte interesant evenimentul asta. Si nu stiu nimic despre igiena informatiei dar cu siguranta as vrea sa stiu.

    Din pacate vreau sa mai tai din prezenta mea la diverse evenimente asa ca nu voi putea participa, deci nu ma pune pe lista cu „concurenti”

    Vreau sa stau si eu cu familia in weekend ca prea am stat multe weekenduri plecat.

  2. raspunde eu!raspund eu! :))(da’ nu ma duc la seminar)
    Se ia una bucata informatie,se spala,se cosmetizeaza(se ascund partile mai putin publice),se accentuiaza un pic ce vrem sa scoatem in evidenta,apoi se arunca pe piata.Pentru buna fixare in creierul publicului tinta se cauta aratarea pisicii(a informatiei date in cazul de fata)de cat mai multe ori.
    Pentru cei care primesc informatia,igiena consta in dopuri in urechi si ochelari de cal,nu auzi,nu vezi ,asta daca nu stii sigur ce vrei si ce cauti si acumulezi informatii ca produsele la carrefur,pui in cos pana se umple,chit ca nu ai nevoie :)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)