Faină idee de promovare a Festivalului de Folk de la Mediaș

Tare îmi plac mie oamenii ăștia nebuni care cred cu încăpățânare că folkul nu numai că nu a murit, dar că e bine merci alive an kicking. Cum e Make, spre exemplu, cu al său folkforever.com, ca el îmi vine primul în minte. E o plăcere să mergi la evenimentele de suflet pe care le organizează ei, căci categoric este mult suflet în ele :) Așa că, de câte ori pot, încerc să îi ajut, măcar cu o vorbă 2.0 bună, dacă nu pot cu mai mult :)

Așa și cu cea de a XXVIII-a ediţie a Festivalului Concurs de Muzică Folk “Mediaş Cetate Seculară” ce va avea loc la Sala Traube din Mediaș, în perioada 2–3 decembrie 2011. Bloggerii care promovează acest festival primesc un CD cu muzică folk. Dacă vă interesează aveți detalii aici. Aș vrea să văd cât mai mulți dintre ai noștri cum se implică în promovarea acestui eveniment. Chiar dacă nu au legătură cu folkul. Pentru că sunt sigur că au legătură cu sufletul care îți spune că dacă poți face o faptă bună, de ce să nu o faci? :)

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Faină idee de promovare a Festivalului de Folk de la Mediaș”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)