Cum ar fi dacă mâine brandurile personale ar fi listate la bursă?

Întrebarea nu îmi aparține (oricât de ciudă mi-e că nu m-am gândit eu la ea :D), ci e a Anetei Bogdan, de la Brandient (precizez și compania dar doar ca să pot da link, că nu cred că mai există cineva care să nu știe de unde și ce e Aneta…) care ne-a întrebat acest lucru la Zilele Biz.

Ia să vă văd ce răspundeți :D Și să ziceți în ce branduri ați investi voi bănuții voștri și dacă ați face-o, firește :)

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

9 thoughts on “Cum ar fi dacă mâine brandurile personale ar fi listate la bursă?”

  1. @Bogdan Th. Olteanu
    haide, bre, ca trecem la portofoliul cu grad rosu de risc :))
    de parca unele companii nu patesc faza cu ieri era pe prispa casii, azi s-a dus in bursa ma-sii =))

    @VIctor Dulu
    daca intri pe bursa nu mai ai tu treaba cu stabilitul pretului actiunilor
    au grija actionarii si piata :))

  2. Manafu clar, hmm poate si Chinezu dar mai repede as cumpara pachetul Dream Team
    Marius Ghenea e iar un nume in care as investii.

    Si as investi in Huidu , cred ca ar fi cea mai buna investitie in momentul asta cu posibilitati de crestere enorme.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)