Care e relevanța că știm ce bea sau ce mănâncă un artist?

Primesc un comunicat despre concertul lui Elvis Costello în România pe 3 noiembrie. Găsiți bilete aici dacă vreți să mergeți. Dar nu despre asta vreau să vorbim. Ci despre următorul pasaj pe care l-am găsit în comunicatul cu pricina:

”Desi nu se declara vegetarian, Costello nu mananca decat peste. “Nu imi place gustul de carne de pui, de vaca, de porc, de oaie etc, asa cum nu imi place gustul de alcool” – declara artistul.”

Deci cum? Dintr-o dată o să ascult ”She” sau ”Alison” altfel dacă știu că artistul Elvis Costello nu mânăncă decât pește? Sau o să zic ”no știi ce, prietene, dacă te ții așa vegetarian du-te paște tu singur că io nu mă duc la concertul tău”? Da, știu, cei care scriu comunicatele astfel le scriu pentru presa ”culturală” ca să zic așa (catch my drift…) pentru care presă ce bea și ce mănâncă artistul este de titlu, nu playlistul sau alte alea.

În fine. Hai să lăsăm dracului peștele și să ascultăm un ”Alison” așa cum trebe cântat, fără alte precizări de o inutilitate feroce.

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Care e relevanța că știm ce bea sau ce mănâncă un artist?”

  1. Io cred ca e marketing. Pentru aia care baga in seama poleiala si nu muzica, recte substanta, artistului. In lumea asta, imaginea a devenit obligatorie, nu doar pe langa.

  2. E un motiv in plus sa anunti concertul. Sau invers: au cautat un aspect intim/interesant/tabloid pentru a promova acelasi lucru pe care l-au mai promovat. Pe mine ma intrebi? Eu sunt artist, nu PR :-)

  3. @Alex
    e drept ca e marketing, dar marketing era si daca dadea detalii strict muzicale
    pe de alta parte daca nu da de astea ”umane” nu scriu ziarele alea de mare calitate si mare tiraj :D

  4. Ipostaza 1: eu spectator.
    Ma doare in cot de ce mananca Sting, daca George Michael e gay sau daca Ozzy n-are toti boii acasa. Imi place muzica lor si cam atat.
    Ipostaza 2: eu artist
    Eu n-as scrie in comunicatul de presa daca am mancat pui sau paste la pranz.
    Ipostaza 3: eu PR
    As scrie ce model de chiloti poarta artistul daca asta mi-ar dubla publicul la concertul pe care il promovez

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)