Am făcut propunerea asta când am fost în primul panel la Legal Conference. Căci se discuta despre politici social media prin companii. La care eu am zis, așa de la peluză, cum mă știți :D, că pot face politici de astea până ninge atâta vreme cât nu le citește nimeni și, mai rău, nu le aplică. Și că aș vrea să văd și io o companie cu o adevărată preocupare pentru social media care să declare, o dată pe săptămână (zău că mă declar mulțumit cu atât) ”Ora Facebook”.
Adică să se dea o circulară (sau ce dau ei pe acolo) prin toată compania în care să se spună că joi, între 14.00 – 15.00, toți angajații să intre pe conturile lor de facebook si să comunice noua lor oferta sau ceva despre companie sau ceva ce o să stabilească departamentul de marketing împreună cu departamentul de comunicare împreună cu departamentul de HR împreună cu departamentul legal și cu oricine o mai fi pe acolo cu drept de semnătură :D Dar să se facă.
Dap, tare aș dori să văd așa ceva odată… :)
16 thoughts on “Cum ar fi o companie care să declare ”Ora Facebook”?”
Ce ai spune daca as propune eu in compania in care lucrez?:D
@alex
ia propune si apoi o sa vezi cum o sa reactionez :D
Ar fi interesant, dar oare ar fi în regulă ca o companie să îşi oblige angajaţii să publice un lucru stabilit de ea, pe paginile lor personal?
@Oana
sa ii oblige? nu cred ca trebuie sa o faca
da-le tu angajatilor o ora sa stea pe facebook si vezi ce procentaj colosal de participanti o sa atingi :))
vezi tu, s-ar putea merge in extrema cealalta. adica, mie nu mi-ar conveni sa ma oblige seful sa pun pe contul meu personal informatii despre compania la care lucrez. doar e cont personal.
stiu oameni care atunci cand lucreaza la o companie nu mai stiu altceva sa puna pe facebook si twitter decat strict ce lucreaza, de 10 ori pe zi. ma dispera!
@tudorCeMerita
evident ca nu am stat sa gandesc toate detaliile
io zic de idee in sine
caci sunt unele companii carora li s-ar potrivi perfect o astfel de initiativa si altele la care ar daca ca musca in lapte
ce me intereseaza pe mine este sa le dau motiv de gandit
daca li se potriveste sau nu asa ceva
caci si din asta invata :)
dragii mei, eu le-am propus asta sefilor mei :)
Eu sunt sigur ca o sa accepte iar echipa noastra de 35+ de oameni cred ca se va bucura de intiativa :).
La cei aproape 10 000 de angajati sau cati mai are Romtelecom, cred ca ar fi in avantaj! :)
las’ ca avem ora facebook cu totii… dar pe telefoanele mobile ! si alea tot personale..
bogdan
de obicei intre orele 14-15 e pauza si toata lumea se duce sa manance o amandina sau un ecler :)))
Apropo de ora de Facebook – iata ce idee au avut unii din SUA ca sa invete copii ref la ce e aia o retea sociala (ca tot o sa stea pe ea non-stop cind devin majori):
How To Teach Kids ‘Digital Literacy’? Build A Private Social Network Playground For Them.
http://www.forbes.com/sites/kashmirhill/2011/10/13/how-to-teach-kids-digital-literacy-build-a-private-social-network-playground-for-them/
Ar fi o treabă bună, mai ales că, din auzite, restricționarea Facebook-ului, a Youtubului și a altor rețele devine din ce în ce mai mult o regulă valabilă în multe companii.
Pingback: Social media, acest bau bau feroce al marilor companii | Chinezu
o sa facem noi in FRR saptamana viitoare :)
nu cred ca o sa se ajunga acolo, dar daca stau bine sa ma gandescu orice este posinil
@chinezu
Dacă îî dai cuiva o oră să stea pe facebook, dar în acel tip el/ea trebuie să posteze pe pagina pesonală ce spui tu/îţi place/convine ţie nu e un fel de obligare?