Care e cel mai mare beneficiu obținut din blog?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Căci, desigur, într-un fel sau altul sau la un nivel sau altul, toți cei care prestăm pe blog obținem beneficii :) Atenție, nu am zis bani, ci beneficii. Care e cu totul altă mâncare de pește :)) De aceea vă invit să votați la sondajul de mai jos și, dacă vă coafează, să povestim în comentarii despre aceste beneficii și dacă vă mai vin în minte altele, vă rog să ziceți, nu vă sfiiți :D

[polldaddy poll=5514613]

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

31 thoughts on “Care e cel mai mare beneficiu obținut din blog?”

  1. Lucrurile stau foarte simplu. In primul rand daca te implici bine, inseamna ca ai cu cine. Daca ai cu cine, ramai cu un beneficiu major: un prieten prin online-ul asta. Cu toate ca imi doresc sa ii cunosc pe toti, pe unii ii pot numi doar prieteni din online, pentru ca din pacate nu am avut oportunitatea de ai intalni pe toti si a bea o bere sau o cafea cu ei. In acelasi simp castigi la partea de brand personal, chiar daca tu esti nisat pe un anumit sector. :) Deci vot pt amici, prieteni, etc si brand personal.

  2. Votul meu merge către prieteni, amici.. căci ăsta e cel mai important benificiu obţinut de mine (până acum.. ) de când am blogul. :) Iar pe locul 2, este brand-ul personal!

  3. Oricat de mult as vrea sa aleg altceva, aia cu PCR e singura care se aplica. Am dat de oameni faini peste tot, de la cel ce aude lumini pana la primul hater al blogosferei (de, e om tare fain si el).
    Sunt trei optiuni care se trag din PCR, iar doua le-ai pus de umplutura, pe sistem chinezesc. Fara cunostinte, prieteni, relatii & CO n-ai pe cine sa-ti exersezi indemanarea, iar daca nu o exersezi nici nu-ti vin bani/produse/ore bonus la spa, iar daca astea nu vin… pai ce brand e ala?
    Pai nu?

  4. Am votat cu a doua varianta. Blogul mi-a oferit oportunitatea sa intalnesc si sa tin legatura cu persoane pe care le apreciam foarte mult, dar cu care nu intrasem niciodata in contact. Nici nu ma gandeam inainte la asa ceva :)

  5. Pingback: Fotografii de poveste cauta minibloggeri

  6. O intrebare de baraj: Voi sigur ati votat cu mintea? Sau doar ati dat un click la nimereala? :D
    Pentru ca intre punctele 1si 2 este chiar mare diferenta. Daca nu ati avut timp pana acum sa va monetizati blogul, nu inseamna ca nu o faceti pentru ceva. Bineinteles, toti va doriti prietenie, amicitie sau cunostinte, dar cred ca cei mai multi dintre voi, vor „beneficii”.

    Asa ca, votati fratilor cu mintea

  7. Pingback: Logoul meu pe Blogal Initiative » SanduIonut.ro

  8. ca să fie treaba oablă, la nivelul meu gândesc cam așe acuma: păi (…la’nceput!) dacă m-am apucat de asta înseamnă că am ceva de spus și vreau să văd dacă îmi iese treaba asta! cu scrisu adicătelea!…
    după o perioadă de timp, atunci când am mai (noi, nu eu :P) capătat experiență și relații, poate să șchimbă macazul spre alt motiv de blogăreală… dar nu cre că cineva poate să confirme că s-o apucat de blog ca să câștige PCR sau influență.
    că aproape toate cele de mai sus se leagă între ele cu fire invizibile și aproape de nedescris… e altceva…
    acum, pentru mine, după doar un an de chestii de blogosferă, beneficiile pe care le am sunt mai mult interioare decât exterioare, adică sunt mult mai mulțumit că știu (atâta cât am învățat…) să scriu, decât că am obținut câteva pcr sau bani sau produse sau brand personal.
    dar, poate sunt eu altfel… și/sau nu văd ce văd ceilanți! :))

  9. Pingback: Am castigat un abonament la revista Biz ! | Feri Teglas – blog

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)