Când printul serios abordează teme de online de de bine

Cum ar veni când Dilema Veche, una din revistele pentru care eu am un fel de respect teribil și personal, abordează tema ”Presa online: Acces gratuit sau plătit?”. Vă recomand ca măcar de data asta să mergeți să cumpărați printul. Eu așa am făcut. Mă rog, io fac așa, indiferent cât de onliner mă țin, de foarte multă vreme și o să îmi țină năravul multă vreme de acum înainte :D

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Când printul serios abordează teme de online de de bine”

  1. Și mie-mi place mai mult varinta tipărită. Plăcerea aia de a merge la chioșcul de ziare și de a sta dimineața la cafea cu Dilema :)
    Numărul despre online nu știu dacă se mai găsește, au mai apărut două numere de atunci. Totuși cred că acum sunt disponibile articolele și pe site.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)