Mă întreabă cineva aseară, la o bere: ”auzi, cum pot să mă abonez la ce scrii tu pe blog la tine, e ceva mare șmecherie sau cum?”. Recunosc, m-a luat un pic prin surprindere. Pentru că mie, ca viețuitor feroce pe câmpiile blogosferice, a băga pe cineva în reader sau a te abona să primești postările prin mail este de domeniul evidenței. Dar uite că aflu (de fapt trebuia să știu lucrul ăsta, dar no, uite că nu îl consideram important, căci, deh, avem altele pe cap, desigur…) că pentru unii lucrurile nu sunt așa de simple și atât de evidente pe cât mi se par mie. Sau nouă.
Așa că fac cuvenita precizare pentru cei care vor să îmi facă onoarea de a fi la curent cu ce mai zic io pe acilea pe chinezu.eu că în partea dreaptă a blogului (sidebar îi zice, dar să nu ne încurcăm înn detalii de astea) aveți două variante. Cea cu ”Abonează-te, că nu mușcă”, unde dacă dați click pe butonul ăla sub care scrie Feedburner o să intrați undeva… unde e treaba voastră să vă descurcați mai departe, căci, zău, ar trebui să vă mișcați cu talent pe acolo dacă vreți să gustați din fructele blogosferice :)). Și mai este, desigur, varianta ”Daca vrei prin mail…”, adică să vă conpletați mailul în căsuța de acolo și pac, țac postările mele vin în inboxul vostru să vă bucurați de ele Sau să vă enerveze, după caz :D
No, cam asta este. Îmi cer scuze dacă pe unii v-am făcut să zâmbiți cu postarea asta. Dar vă recomand să vă aduceți aminte că nici voi nu erați niște stevi jobs când erați pe la începuturi :D
5 thoughts on “Instrucțiuni chinezărești pentru cititorii începători de blog”
E binevenita precizarea/postul! Cunosc multi oameni care citeau bloguri fara sa stie de-alde reader sau abonare prin email si care aveau blogurile preferate in bookmarks sau favorites.
sigur, aş putea oferi consultanţă pe probleme de reader, doar am avut o creştere de 600% :))))
@Papa : asta da afacere :)) =))
dar nu zici nimic despre continutul ala secret pe care il tii numai pentru unii? :)))
Eu am renuntat saptamana trecuta la abonarile pe email. M-am limitat doar la rss