Cam așa știm noi să facem o campanie

Cam vine încet, încet momentul în care o să trebuiască să scriu despre ce se întâmplă cu gașca asta mișto numită DreamTeamRO pe zona de campanii. Pentru că deși am început totul ca o joacă, în ultima perioadă chiar avem de muncit la niște campanii, căci am devenit căutați, ca să zic așa :D

Spre exemplu, ce vedeți mai jos (cu mențiunea că o să fac update și cu filmele celorlalți băieți) este o leapșă-campanie pentru parfumul STR8 Freedom, lansat recent, în care noi ne-am jucat puțin de-a… dar mai bine vă las să vedeți voi ce și cum :D

Isprava a fost începută de Make, pardon, de domn profesor :D, după care, mai jos, vedeți și reacția mea, așa mai din popor. Din poporul 2.0, firește :D

Iar apoi Vlad a preluat leapșa… ăăăăă parfumul :D

Ștefan, ca un manager de management, a analizat problema :D

… pe care a trimis-o la Nicu, foarte ocupat, după cum puteți vedea :D

… iar Nicu nu l-a mai găsit pe Claudiu, plecat un pic prin țările calde :))

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

18 thoughts on “Cam așa știm noi să facem o campanie”

  1. Pingback: Ce se întâmplă când dai cu apă de toaletă pe lanțul de la bicicletă

  2. Nu cred că ideea era să se facă niște filmulețe foarte profi. Părerea mea e că amândouă filmulețele au fost făcute în stilul DreamTeam, despre care știm cu toții cât de ‘serioși’ sunt :p Mie îmi plac amândouă și aștept să le văd pe restul :)

  3. Chinezule,nu stiu cum s-o zic altfel asa ca o zic cum o gandesc: de la o vreme, la tine gassc numai campanii. io te citeam pentru ca stiai sa scrii.

    e de la mine?

  4. Pingback: Campaniile saptamanii 4-9 iulie « Lung si la subiect

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)