Pirații din Caraibe – campania și filmul

NOU: precomandă cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și primești și un autograf.

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Am așteptat până azi să scriu despre excelenta campanie de promovare a ultimei isprăvi ”Pirații din Caraibe – Pe ape și mai tulburi” pentru că am vrut să văd și filmul. Căci, că așa sunt mai ciudat eu uneori :D, am vrut să văd dacă filmul în sine merită o astfel de promovare. Cu alte cuvinte, dacă se ridică la înălțimea așteptărilor, cum ar veni :) Să le luăm pe rând.

Campania. Gândită de Rogalski Grigoriu, a fost una din cele mai reușite aduceri ale onlineului în offline. Au fost 6 echipe, care, pe parcursul a 2 ore, înarmate cu un aparat de ăla gadget care filma și fotografia, au căutat indicii în zona centrului istoric al Bucureștiului, în conformitate nu niște indicații vagi pe care le-au oferit organizatorii. Un fel de treasure hunt, cum ar veni. Și de fiecare dată când bifai un task, primeai puncte. Și vaaaai ce ne-am mai distrat :)) De departea cea mai tricky a fost prințesa ferecată în ceva turn (sanchi, era deasupra Brutăriei Franceze :D), care ne-a scos peri albi cu fițele ei princiare până am reușit să o convingem să ne dea niște puncte. Excelentă prestație ei, excelentă, am devenit fani :))

Echipa noastră, numită DreamTeam, firește :D, l-a avut căpitan pe Make (care cu boneta aia de pirat și cu treningul albastru pe care scria România nu mai avea nevoie de nici o prezentare :D), Ruxa a fost ‘ntelectuala găștii (care l-a răvășit pe piratul de la care am obținut 3 bănuți de aur prin vivacitatea spiriitului :D), Vlad Dulea a fost, firește, operatorul/fotograful/regizorul isprăvii (bun, a durat juma de zi să se prindă cum funcționează săpuniera aia, dar când s-a prins a umplut cardul :D) iar Dana, doamna lui Vlad, a avut datoria de onoare de a menține o minimă stare de decență în acest echipaj depravat cu care ne-am distrat foarte tare :)) Noi am ieșit pe locul 2 la capătul întrecerii, dar asta e doar o chestiune de detaliu, căci ce a contat a fost că ne-am simțit foarte bine :)

Nu mă sfiesc deloc să felicit încă o dată organizatorii pentru excelenta idee. Și pe cei de la Forum Film, cei care aduc filmele Disney în România, pentru că acceptă astfel de propuneri și le pun în practică. Și nu, nu am luat nici un ban pentru a participa la distracția asta. Dar mi se pare de o minimă decență și de o maximă libertate bloggeristică să scrii de bine despre ceva care chiar a fost de bine. Simplu ca io, io, captain :D

Filmul. Am pățit și cu această parte a patra a seriei exact cum am pățit și cu celelalte. Adică am ieșit de la filmul cu fața lățită în zâmbet larg, dar dacă mă luai repede nu știam de ce zâmbesc :D Mai multe nu vă spun pentru că am fost amenințat pe twitter că dacă zic ceva, primesc block, unfollow și de alea :D. Dar ce vă pot spune este că e păcat să nu mergeți să vedeți isprava. Ca să ieșiți zâmbind așa cum am ieșit io :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

10 thoughts on “Pirații din Caraibe – campania și filmul”

  1. Pingback: Piratii din Caraibe – Pe ape si mai tulburi : Pagina personala Marius Matache

  2. Pingback: Cum vi se pare aplicația de facebook pentru Piratii…? | Chinezu

  3. Pingback: Centrul Vechi, cucerit de piraţi! « pr intre randuri

  4. Pingback: Cafeneaua Rogalski Grigoriu » Arhiva » Arrrrgh! there yee hav it matey!!!

  5. Pingback: Pirații au pus stăpânire pe România

  6. Pingback: Premiile DreamTeamRO mai 2011

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)