14 comentarii la “Cum vi de pare reclama asta la Dilema Veche?

  1. MASCA Răspunde

    eu citesc doar unele articole din dilema veche, dar copilul o studiaza din scoarta-n scoarta, ca sa zic asa. ma tem ca reactia lui va fi sa nu o mai cumpere o perioada. il cunosc bine! dar el e doar un adolescent. am sa i-o arat totusi. si daca rasunsul lui va fi altul decat cel banuit de mine, iti dam de stire :)

  2. andrei ruse Răspunde

    cred ca asocierea dintre Dilema si Guess Who e total nepotrivita, bine ca n-au facut si cu tutu ala de la Romanii au talent, macar sa fie duda completa.

    bine, asta nu-nseamna ca nu voi citi revista samd, inteleg ca vor sa atraga si un alt public (dar care o fi?)

  3. Cristina Tatareanu Răspunde

    Mie imi place. Mi se pare o abordare „fresh”, care apropie cumva revista de cei care asculta si altfel de muzica decat cea simfonica. Nu trebuie sa ne fie teama de abordari noi. Simplul fapt ca a provocat aceasta dezbatere, dovedeste ca si-a atins cel putin un obiectiv.

  4. Stefan Murgeanu Răspunde

    mie imi place :)

  5. Ana-Maria Răspunde

    „Degeaba ai capul pe umeri dacă el de fapt e … gol!” Finalul e ambiguu, nu se ştie dacă e o invitaţie a-l umple cu articolele din Dilema Veche sau e adresat în mod depreciativ personajelor care defilează în clip (care nu fac tocmai parte din targetul revistei). În plus, eticheta roşie „Veche de 18 ani” e total anapoda, ca şi cum ai spune „expirată, demodată, nu ţine pasul cu trecerea timpului”… Ar putea fi înlocuită de ceva de genul „rezolvă dileme de 18 ani”.
    În ansamblu, aş salva reclama deoarece cred că ar putea atrage şi mări cota de public.

  6. LumeaMare Răspunde

    Vai, chiar m-as fi asteptat la ceva mai inteligent din partea lor! A atrage un public nou nu inseamna sa procedezi dupa metoda detergentilor: hai sa aratam cum arata publicul si cum isi spala el rufele. Mai lipsea cadrul cu inainte si dupa.
    Pacat!

  7. Ana Bucuroiu Răspunde

    Cred ca aceasta reclama „prinde” mai bine segmentului de public tanar (16-28 ani). E o idee care iti atrage atentia prin asocierea oarecum nepotrivita. Astfel ca urmaresti toata reclama mai ales din curiozitate :) S-a dorit extinderea publicului tinta prin captarea atentiei tinerilor cu mesajul transmis „cantat” de o formatie „la moda” acum.

  8. dorina Răspunde

    copilul meu nu mai are nevoie de carti. e suficient sa citeasca revista…si nu orice revista, nu? desteptii aia de la dilema care au aprobat o astfel de reclama chiar cred ca un adolescent se educa rasfoind reviste?

  9. Stefan Murgeanu Răspunde

    @dorina

    daca odraslele noastre citesc sau nu carti depinde de noi, parintii, nu de reclamele la Dilema ;)

    o revista de cultura le aduce doar un orizont mai larg, educatia si dragostea pt lectura le primesc de acasa, cei care le primesc

    • dorina Răspunde

      stefan, n-ai inteles nimic. mersi pentru sfaturi. noroc cu tine ca altfel…imi ramanea copilul needucat. numai bine!

  10. Masca Răspunde

    Revenim. Ne-am inselat. M-a intrebat insa cine canta :) A zis ca reclama nu il deranjeaza, ca intelege de ce, dar ca nu crede ca vor reusi sa atraga cititori cu reclama asta.

  11. Andi Răspunde

    Dilema tre’ doar să le dea inginerilor senzația că înțeleg fenomenele culturale pleșoiene, nu este tocmai un bastion cultural…
    Amuzantă revistă, mereu pendulează între subtilitate și grobianism, pășind pe vârfuri printre bune intenții și snobăreli, cu grijă să nu strivească cu choo-botele straturile de panseuri. Reclama exprimă perfect scremetul cultural care se învârte non-stop în jurul orgasmului, dar nu-l poate atinge niciodată. Nu e de râsu’, dar nici de plânsu’.

    Mediocritatea strălucește orbitor foarte rar.

  12. Oana Răspunde

    si mie imi place.
    e o metoda neconventionala de a-ti face publicitate, in plus cred ca gandul din spate era sa atraga publicul tanar, desi am vazut-o si pe mama fredonand o melodie din guess who.
    Cred ca au reusit, iar cantecul este foarte usor de retinut, usor de fredonat. rezultatul il vom vedea in „memorabilitatea campaniei”- care la cate commenturi are doar pe blogul tau (pozitive sau negative) se pare ca functioneaza.

    Este un nou trend in publicitatea romaneasca – asocierea cu formatii, care sa iti si compuna o melodie (vezi Millenium Bank cu Holograf). Probabil vor mai fi si altii care vor urma exemplul.

  13. Luke Taylor Răspunde

    Dar cei care stau cu Dilema Veche pe birou si cu Click ul in sertar ar trebui sa si reevalueze putin indignarea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: