Cam așa se discută despre România de obicei

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

M-am bucurat să văd că webkino.ro a apărut în The Independent. Mai ales că și eu, în nimicnicia mea (căci toți suntem mici când apare în ecuație The Independent), am salutat apariția unui astfel de site. Numai că, așa cum se întâmplă îndeobște când presa occidentală vorbește de un lucru fain care se întâmplă la noi, poc și cu o porcărie (care e reală, căci totul despre România e real) care strică tot fengshuiul articolului.

În cazul de față, se pune ideea mișto webkino.ro în oglinda lui ”Romanian films may be praised around the world, but they can rarely be seen at home due to the lack of cinemas”. Adicătelea, m-ați înțeles, ne arată fix așa cum suntem… Căci fix așa suntem, pupa-ne-am singuri de ‘ntelectuali ce suntem.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Cam așa se discută despre România de obicei”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)