Am făcut progrese pe frontul bloggeri vs. PR-iști?

Mâine, la PR Forum, am onoarea de a presta alături de Cristina Bazavan și Piticu, sub atenta moderare a Soranei Savu. Voi discuta, oficial, despre, citez ”Realizarea strategiei de comunicare în mediul online”. Acuma să vă traduc despre ce o să fie vorba: reușim noi, bloggerii, să ne înțelegem mai cu talent cu PR-iștii și cu oamenii din comunicare ca să urnim căruța 2.0? :D

Căci eu înspre direcția asta o să vreau să înfing discuția. Am mai multe motive. Cel mai mare ar fi că unii fără de alții nu putem și că, pe cale de consecință, ar trebui să învățăm că lucrăm unii cu alții. Experiența mea din ultima perioadă arată nu numai că se poate, dar că e și mișt0 :)

Ia hai dați-mi niște muniție pentru discuția de mâine. Adică să îmi spuneți cum vedeți voi colaborarea dintre bloggeri și PR-iști, dar v-aș ruga să insistați pe soluții mai mult, nu pe probleme, că alea le cam știm :) Merci.

11 comentarii la “Am făcut progrese pe frontul bloggeri vs. PR-iști?

  1. Mihai Motrescu Răspunde

    in vreme ce PR-isti se vad specialisti in comunicare noi bloggerii suntem niste amatori.Avantajul e insa de partea noastra pentru ca desi suntem amatori ne descurcam la fel de bine ca si ei in arta comunicarii..cam asa vad eu treaba PR vs bloggeri

  2. papa Răspunde

    o solutie ar fi mai multe intalniri in offline intre bloggeri si PR-isti sau/si mai multe evenimente comune, astfel se strange oarecum legatura dintre cele doua „rase” ale comunicarii :D

  3. chinezu Răspunde

    @Mihai Motrescu
    in arta comunicarii poate ca ne descurcam la fel de bine ca ei
    dar pe mine ma intereseaza mai mult, in ceea ce priveste ambele categorii, stiinta comunicarii
    adica aia care te ajuta sa te profesionalizezi
    arta e buna, dar nu indeajuns :)

    @papa
    dap, asta cu intlanirile e buna
    sunt mare apostol al acestor intalniri si incet, incet se ridica bariera :)

  4. Mihai Motrescu Răspunde

    @chinezul….perfect adevarat.arta fara profesionalism e ca un metal neprelucrat …(poate am fost umpic prea poetic:P)
    pentru ca nu toata lumea e in bucuresti eu zic ca acele intalniri ar fi si mai interesante daca ar fi transmise in direct – video blogging

  5. Gerhald Răspunde

    O prima solutie ieftina si simpla ar fi ca si oameni de PR sa isi faca blog!

  6. chinezu Răspunde

    @Mihai
    mah, depinde de discutiile care se poarta si de persoanele care le poarta
    caci de multe ori se desfasoara in cadru mai inchis si se cam cearta lumea
    constructiv, dar se cearta :))
    asa ceva, cu tot dragul, nu se poate difuza :D

    @Gerhald
    unii si-ai facut
    si a fost un exercitiu foarte bun, caci au vazut ca nu tot ce zboara se mananca :))

  7. ihearlights Răspunde

    Ah, is unele evenimente la care asa as vrea sa particip, dar is niste scoruri la invitatii…

    Anyways.. Din experienta mea, PR-istii/istele ar trebui sa conlucreze cu bloggerii. Ca altfel nu se poate. Spre binele tuturor. Si vad ca usor usor asa se si intampla.

    Ca si o intrebare care sa fie dezbatuta la PR Forum: Daca un blogger vine spre o persoana de PR cu o propunere de campanie, ce ar trebui sa contina propunerea aia? La ce se uita ei, ca sa vada daca se merita sau nu campania?

  8. andrei Răspunde

    de ce tre’ sa fie un versus? ca oameni suntem, nu? :))

  9. chinezu Răspunde

    @ihearlights
    buna intrebarea, merci :)

    @andrei
    de bloggeri stiu ca sunt oameni, am verificat
    de PR-isti nu bag mana in foc…. :))))))))))))))))

  10. Perfu Răspunde

    Poti sa urnesti si caruta si fara pr-isti numai ca tu esti prost facut gramada ( asa zise Ponta despre tine ) .

  11. Tudor Răspunde

    Am si eu o intrebare: se poate vinde miere buna intr-un borcan murdar? sau cu alte cuvinte, mai pe intelesul nostru – se poate face o campanie frumoasa pe un blog unde predomina injuraturile ca la usa cortului incurajate de catre blogger pentru ca doar ele aduc traficul necesar pentru fi acceptat in campanie?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: