Ce argumente îmi dați voi ca să particip la Mobile Marketing?

Hai să inversăm un pic rolurile. Căci, de regulă, aici pe blog la mine, eu vă recomand anumite lucruri și vă și argumentez, atâta cât mă duce capul, de ce fac asta. Dar hai să facem altceva. Adică să luăm Mobile Marketing Conference, un eveniment major pe piața de la noi. Și să zicem că eu nu prea știu cu ce se mănâncă evenimentul, dar sunt interesat, măcar la nivelul lui ”am auzit că se întâmplă ceva în zona asta” și că, dacă aș avea niște argumente plasate corespunzător, mai că m-aș da dus.

Aici interveniți voi. Pentru că voi sunteți cei care ar trebuie să îmi aduceți aceste argumente :) Sau, mă rog, voi sunteți cei pe care vă rog să intrați în acest joc serios, din care eu câștig încă o dată confirmarea că am cititori cu care mă pot da mare, iar voi vă mai exersați skill-urile comunicaționale și advocațiale :D

15 comentarii la “Ce argumente îmi dați voi ca să particip la Mobile Marketing?

  1. Syber Răspunde

    Desi nu stiu despre ce e vb, as dori sa stiu daca pot sa devin si eu vizitator la acest eveniment…

  2. chinezu Răspunde

    @Syber
    io zic ca intai e bine sa afli despre ce e vorba si apoi sa vezi daca vrei sa fii ”vizitator”…

  3. VirtualKid Răspunde

    Frate chinez, nu stiu cum vrei sa mergi la eveniment, din moment ce ei anunta pe site ca „evenimentul s-a incheiat”. Doar daca nu au descoperit masina timpului, pe care s-a foloseasca numai pentru participanti.
    Pentru ca am fost perspicace, ar trebui sa ma bage in lista celor care sustin prelegeri, sa-mi dea piscoturi si bere la liber…
    Ia sa vad daca ii tine chimirul…

  4. Syber Răspunde

    @VIRTUALKID din cate am vazut eu, evenimentu are loc pe 5 mai anu’ asta ..
    @Chinezu – am vazut despre ce e vorba dupa ce am lasat comentariu si chiar as dori sa particip, daca se poate…appp unde are loc evenimentu’

  5. VirtualKid Răspunde

    @Syber:
    Cam acelasi lucru spuneam si eu, cum ca ar fi o contradictie intre data anuntata si faptul ca pe site evenimentul este dat ca si consumat.

  6. Syber Răspunde

    Am vazut, acolo se refera la alt eveniment…cred, pt ca ii invita pe doritori sa participe la evenimentu din data 5 mai 2011 …eu unu asta am inteles din ce am citit de pe telefon … :)

  7. katairobi Răspunde

    Off-line-ul ajuta la personal branding. Dar cateodata un „de ce nu?” nu strica:)

  8. VirtualKid Răspunde

    @Syber:
    Eu nu citesc pe telefon, asa ca nu stiu daca vorbim despre acelasi lucru…
    Din punctul meu de vedere, „monseur se scrie, monseur se ceteste”: „evenimentul s-a incheiat”.

  9. soro Răspunde

    Intai trebuie sa vezi la ce categorie de participanti te incadrezi.
    Asa ca raspunde la intrebarea „Cine participa”?
    Eu te vad cel mai bine catalogat la sectiunea „Orice persoana interesata de afacerile de dezvoltarea unor aplicatii in mediul mobil.”, si nici la asta 100%.
    Parerea mea: daca ai timp, du-te. Cu atatea smartphone-uri si tablete 3g, poti sa iti faci o idee in legatura cu directia in care se indreapta lucrurile si cum iti vei putea promova brandul propriu in viitor (mai mult sau mai putin indepartat). Daca nu ai timp, nu te du. Gaseste altceva mai bun de facut sau participa la un alt eveniment, mai apropiat de dezvoltarea pe termen (mai) scurt.
    Dupa cum spunea si katairobi mai sus, „Off-line-ul ajuta la personal branding. Dar cateodata un “de ce nu?” nu strica:)”. Depinde doar de cat timp ai la dispozitie.

  10. soro Răspunde

    se pare ca am uitat sa inchid bold-u’ :-))

  11. Glass and Iron Răspunde

    Din cate inteleg, se pune un mare accent pe publicitate. Si ii mai spune si „wireless marketing”. Fiind una din modalitatile de comunicare, ii este testata lucrativitatea.
    Cred ca este o idee foarte buna pentru cei impatimiti de „mobilitate” :)
    Este ideea care sta la baza trimiterii de oferte nesolicitate, pe telefonul mobil ? Si pe e-mail ? Ca pe mine unul m-ar stresa sa primesc vreun fel de informatii. Sunt satul de „ploaia” de oferte care vin pe toate caile, mobile sau imobile. Normal este ca cei care vor folosi aceasta modalitate de lucru sa se adreseze numai celor interesati. Dar, cu siguranta, multi posesori de dispozitive mobile se vor trezi „burdusiti” cu tot felul de oferte si (poate) cu impertinenta solutie data acum online (e-mail) pentru a scapa de agasari : „Unsuscribe”. Ansuscraib de parca as fi cerut vreodata informatii despre mochete de trafic greu, ochelari 3D, camere de supraveghere sau alte minuni …
    Poate ca asta este un punct care ar trebui pus in discutie pentru elaborarea unor reglementari.

    • Yadav Răspunde

      : Tu vrei prea mult, si din pacate, exaaregt. Televiziunile NU sunt facute pentru educatie. Asta se face in familie si la scoala, in principal. Televiziunile ofera ce li se cere. Oriunde. A da vina pe un Negru, sau un Capatos sau mai stiu eu pentru subcultura unor madaline ( am vazut raspunsul ei, Dan, trebuia sa-l lasi, ar fi fost un Q.E.D. ) este eronat. Problema porneste din alta parte din pacate.Ma rog:) Apreciez faptul ca se poate discuta cu cineva ca tine PS: Si totusi, te rog, dezobisnuieste-te.

  12. Vasile Manu Răspunde

    Cum sa nu, poate reusesc sa ajung io prin mai si mi-ar prinde bine sa cunosc cineva pe acolo, ca stii cat de implicat sunt in acest fenomen :))

  13. SyBeR Răspunde

    @VirtualKid – ori esti chior ori te prefaci … ” Cea de-a patra editie a Mobile Marketing Conference va avea loc pe 5 mai 2011 !!! ” + ” va invitam la Mobile Marketing Conference 2011. ”

    la ce te referi tu este vorba despre un alt eveniment !!!

  14. VirtualKid Răspunde

    @Syber:
    Domnule vizitator, nu ma prefac, dar nu citesc pe telefon si nu stiu ce se vede acolo. Iti propun sa fumezi tigara pana la capat, apoi sa te intorci pentru a continua conversatia. Poate ca asa ai sa reusesti sa fii mai retinut, chiar daca este evident (pentru tine!) ca mi-a scazut acuitatea vizuala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: